איומים קיומיים, פושעים וסיכונים

איומים קיומיים, פושעים וסיכונים

בלי כוונה לחשוף מידע מסווג ניתן לומר די בודאות שניסיון איראני לתקוף את ישראל יתן לה הצדקה לפעול, שכן סכנה מותר לנטרל.

ציטוט:

ביידן: מעריך שאיראן תתקוף בקרוב.

נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן מסר הערב כי “אני לא רוצה למסור מידע מסווג אבל ההערכה שלי היא שאיראן תתקוף את ישראל בקרוב”.

עד כאן ציטוט.

חשוב שאיראן תדע שמביטים בצעדיה בדריכות גדולה ושכל הכוחות מוכנים לפעולה.

מצד שני, לא בטוח שאחרי שהשליטים המזוקנים עם הטורבאנים היפים ראו מה קרה למי שפגע במגדלי התאומים, או לשליטים המופרעים והאלימים של הלובים והעיראקים באמת יש להם חשק לבדוק אם הם לגמרי חסינים.

חוץ מזה, את ישראל מובילה חבורה עבריינית שבראשה פושע עצבני עם שלל אישומים, שותפיו קיצוניים, לוחמניים וסחטניים, ויש לעבריין אחריות למחדלים לאומיים נוראיים.

מסיבות שלעיל, העבריין הסידרתי משתוקק להסיט את האש למקומות אחרים, להבעיר עימותים עולמיים ולנסות להתחזות לשמש העמים.

סביר שהמנהיגים האיראנים הם שתלטניים, נכלוליים, מרדניים, אלימים, סרבניים, קיצוניים ותוקפניים, אבל לא בטוח שהם גם אובדניים.

למרבה הצער, הנאשם בפלילים שלנו משתוקק להבעיר עימותים עולמיים מרהיביפ שאולי ידחו את ההדחה, ההרשעה והישיבה מאחורי סורגים.

יתכן מאוד שהאמריקאים בעצם לא ממש מודאגים מהאיראנים המורתעים אלא דווקא מבעלה הפשע של המורשעת עם הליקויים.

מאותה סיבה עצמה, אולי האיראנים ביקשו מהאמריקאים להצהיר ברבים שהם אומנם יסייעו להגן על הישראלים אם חלילה יעופו לכיוונה טילים, אבל אינם ממש מעוניינים בעימותים.

בקיצור, כולם מתרגשים, מתכוננים ומחממים מנועים, וזה גם נותן פרנסה יפה לבעלי העיתונים, תעסוקה לשדרנים ועוד קצת זמן לפושע הנאשם בפלילים שאוהב ללבות חרדות ופחדים מגזמים, אבל לא בטוח שצריך לרוץ למקלטים ומרחבים מוגנים.

חלילה, הנבואה שלמעלה שגוייה תהייה קצת בעייה או בושה, אבל בעיקר לאיראן הרחוקה.

רודנים אנוכיים וחמדניים נוהגים ללבות חרדות ופחדים. הטלת אימה על אחרים נראית להם כדרך טובה להשיג מה שהם רוצים. לעומת הפושעים הכוחניים, רוב הציבור כן מכבד את ההוראות שמשה הביא מההרים, לא מסתבך בחטאים נוראיים ולא גורם נזקים לצרכים אנוכיים.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה ולכן קצת קשה לסמוך על הבנתה ודיווחיה במציאות, הצאר של הרוסים לא רוקד עם החברים, רק שמח שהןם מציקים לאמריקאים.

קישור למאמר בואלה. קישור למאמר בשם- עקיצה תביא תגובה שתצדיק פעולה? קישר למאמר בשם- מלחמת גוג, מגוג ודמגוג.קישור למאמר בשם- לתגובה תבוא תגובה? קישור למאמר בשם- לעבריינים יש קווים אדומים? קישור למאמר בשם- חיסולים פומביים מזמינים סיכונים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן