יש פושע סידרתי ואין ביטחון לאומי

יש פושע סידרתי ואין ביטחון לאומי

השר שעבריין סידרתי מינה לפקד על המשטרה הוא פושע מורשע. כנראה שהכשל המוסרי נורא הזה נעשה במאמץ לגייס תמיכה כדי לחמוק מישיבה בתא, והמחיר הלאומי למעשה האנוכי הוא די נורא.

ציטוט:

ביהמ”ש מתח ביקורת על פרסום תמונת חשוד קטין בידי בן גביר: “הפרה בוטה של החוק”

השר לביטחון לאומי פרסם בחודש שעבר תצלום לא מטושטש של קטין שנעצר בחשד לתקיפה. התצלום הגיע מתיק החקירה, והמקרה הועבר לבדיקת ראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה.

עד כאן ציטוט.

למרבה הצער, אנשים תוקפניים, חרדתיים, עצבניים, רגזניים. עברייניים, פרועים, בכייניים, או מאוד רגישים עם קשיים בשליטה ביצרים כמו גיבורים לא משתנים גם כשהם מעונבים, מדושנים או ממושקפים.

הפושע ניסה לקבור ראיות, מינה אנשים ללא הכשרה לחלק נשק לפרהסיה, לא פתח מעברים לסיוע אזרחי על אף החלטת ממשלה, ניסה להקים לעצמו מיליציה חמושה, למנוע תפילה כדי לעורר מהומה, ובעיקביות הוא בוגד בחזון המדינה בשל משנתו האלימה והשגוייה.

לאחרונה הפושע ממשיך להראות לפרהסיה שהוא לא באמת השתנה. הוא מפרסם תמונה של חשוד בכוונה, אפילו שברור לא שזה אסור על פי חוקי המדינה, ושוב מדגים שעבריינים סידרתיים לא משתנים גם כשהם מקבלים תפקידים לאומיים, משרדים ותקציבים.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם רק מכונה נטולת תובנה. במציאות, הפושע אוהב ללבוש חליפה עם כיפה יפה ולא שמלה, ורק חלומות הגדולה שלו גלויים לפרהסייה.

קישור למאמר בהארץ.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “יש פושע סידרתי ואין ביטחון לאומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן