מבחן התוצאה מצדיק הדחה

מבחן התוצאה מצדיק הדחה

הנאשם הפלילי גרם נזק נורא לעם הישראלי.

ראש ממשלה ששיחרר את הבירה, עשה שלום עם מדינה ורשות שכנה, נרצח לאחר הסתה נוראה שלא נמנעה. הפושע הסתבך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה ובאחריות לאסון לאומי נורא, והוא העביר מיליונים רבים במיזוודה לטרוריסטים רצחניים שתקפו את המדינה בצורה מזוויעה.

ציטוט:

חייבים לסיים את המלחמה, ונתניהו מוכרח ללכת. זה עיניין של חיים ומוות.

עד כאן ציטוט.

העבריין הסידרתי מסרב להפסיק את המלחמה שעד עתה לא הצליחה ובאשמתו לא נמנעה. הוא לא פועל במרץ להשיב את החטופות והחטופים הבייתה, מקשה על המשלחת לסגור עסקה, הפושע מתגרה באיראן בצורה אלימה בלי ליידע את אמריקה, ומזה זמן רב עושה ככל יכולתו הנכלולית למנוע פשרה ואת עצירת המלחמה.

אפשר להבין את מצוקתו של הפושע, שכן ברור לו שבתום המערכה הוא יודח, יורשע ויועבר לתא.

מצד שני עומדת אומה שלמה שעוברת תקופה מאוד קשה וחשוב גם להתחשב בטובתה, שלומה ומצבה, לא רק בצרכים אנוכיים, פחדים אישיים ורצונה של המורשעת הלקוייה. סך הכל, בגידה בשבועת האמונים זו בעייה.

בתהילים מופיעה עוד גירסה לעיקרה של תורה. כתוב שם: סור מרע, עשה טוב, בקש שלום ורדפהו. למרבה הצער, במקום להגשים את חזון האומה העבריין הסידרתי עשה רע, הסתבך בשלל כיתבי אשמה ובאחריות לאסון לאומי נורא, דחה הסדרה ולא עשה שלום עם הרשות השכנה אלא מימן קבוצה רצחנית ואלימה.

לנוכח מצבה העגום והקשה של האומה אולי הגיעה השעה להחליף את מי שבגד בחובתו לשמור על חוקיה, טובתה, ביטחונה ושלומה של המדינה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- מלחמת גוג, מגוג ודמגוג. קישור למאמר בשם- לעבריינים יש קווים אדומים? קישור למאמר בשם- חיסולים פומביים מזמינים סיכונים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן