בגידה בעבור עמלה?

בגידה בעבור עמלה?

הפושע לכאורה בגד בביטחון המדינה בעבור עמלה, ואולי הדבר שווה בדיקה.

סך הכל, העברת המון מיליונים במיזוודה לטרוריסטים רצחניים במשך תקופה ארוכה זה קצת בעייה שחלילה נפתרה בעזרת עמלה ניכבדה.

ציטוט:

תרגום חופשי בגוגל מאיטלקית לעברית-

״יגאל כרמון, יועצו לשעבר של רבין, משיק מחדש באינטרנט ובטלוויזיה מסמכים על סיוע מיליונרים לכאורה לשניים ממערכות הבחירות של ראש הממשלה. המקור: סוכני ריגול אמריקאים לשעבר שגויסו על ידי איחוד האמירויות הערביות.

מידע על זרימות הכסף לכאורה ששמרה קטאר לבנימין נתניהו כבר הסתובב בצורה מעט חשאית. אולם לאחר ה-7 באוקטובר הם מקבלים רלוונטיות אחרת והוספה של פרטים מדויקים יותר ויותר רק מגבירה את הלחץ על ראש ממשלת ישראל. “הסיפור הזה מתחיל להפוך לסערה פוליטית”, אומר יגאל כרמון, לשעבר יועץ המלחמה בטרור של ראשי הממשלה יצחק רבין ויצחק שמיר. “זה עלול להוביל לנפילת נתניהו”.

ציטוט:

במשך שנים נתניהו חיזק את חמאס. עכשיו זה התפוצץ לכולנו בפרצוף.

כדי לפגוע באבו מאזן, במשך השנים חמאס שודרג ממעמד של ארגון טרור לגוף שמנהלים איתו משא ומתן עקיף ● בחסות המדיניות הזו בלון חמאס הלך והתעצם עד שהתפוצץ לכולנו בפרצוף ב”שבת פרל הארבור” ● את מחיר המחדל הזה שילמו בחייהם הישראלים שנרצחו ונחטפו.

עד כאן ציטוט.

יתכן שהלעיל מהווה האשמה די חמורה, במיוחד בזמן מלחמה שלא נמנעה וטרם השיגה את מטרותיה גם לאחר תקופה ארוכה, או שהדיווח חלילה יצור קצת תדהמה, זעזוע והפתעה מלאת חלחלה. מצד שני, הדברים כבר פורסמו בעיתון מכובד באיטליה לפני תקופה, ועד עתה טרם הגיעה כנגדו תביעת דיבה ממשפחת הפשע הלקוייה.

בעברית קלה, הסיפור כבר נחשף בפרהסיה, אבל משום מה עדיין לא הגיעה תגובה ניזעמת מארמון המלוכה ורק נשמעה דממה. אולי זה בגלל הידיעה שעיתונים לא מפרסמים דיווחים נפיצים בלי הוכחה.

במבחן התוצאה, הפושע לא חיסל את הנהגת אירגון הטרור גם שהייתה הזדמנות יותר מפעם יחידה, המלחמה שאת פרטיה לכאורה ידע וגם קיבל מיכתבי אזהרה לא נמנעה, וכשהיא החלה באסון נורא לא הגיעה מימנו תגובה זריזה או יעילה, והיא עדיין לא השיגה את מטרותיה גם לאחר תקופה ארוכה.

אפשר לחשוב מכל הלעיל שיש איזה בעייה, ואולי זה לא רק בגלל החשש להפסיק את הלוחמה ולהסתכן בהדחה והרשעה.

הפושע בגד בכתובה ובהסכמה חתומה, ועשה זאת שלוש פעמים לשלוש נשים ולא רק פעם אחת יחידה. העבריין נשבע לכבד את חוקי המדינה והיום מסובך עד צוואר בשלושה כיתבי אשמה ובאחריות לאסון לאומי נורא. וגם ידוע שהנוכל קיבל עמלה אישית כבירה מעיסקת כלי השייט, ועל זה משרד הביטחון כלל לא ידע.

אפשר לחשוב שפושע סידרתי שהוא חמדן, עבריין וכזבן נכלולי יסרב לקחת כספים בעבור צרכים אנוכיים בלי להתחשב באחרים, לכאורה כאילו שהנאשם בפלילים אף פעם לא הפר חוקים.

קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “בגידה בעבור עמלה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן