אסור להפחיד נבחרי ציבור

אסור להפחיד נבחרי ציבור

הסתה לשנאה שלא נמנעה אלא טופחה, ביחד עם ליבוי חרדה, טינה ואימה, פעם גרמו לרצח נורא של ראש ממשלה. לפי התורה, אסור להרוג יריבים פוליטיים גם אם חשים נרגשים או עצבניים.

למרבה השמחה, היום כבר אין קריאות מסוכנות ומסיתות כנגד דמויות בכירות בהפגנות סוערות, אבל התופעה עדיין קיימת באולם המליאה והדבר מעורר דאגות, שלא לומר חרדות מוגזמות.

ציטוט:

בעקבות המחאות מול מעון רה”מ: נתניהו זימן ישיבה בנושא הסתה נגד נבחרי ציבור.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, זימן למחר ישיבה מיוחדת בנושא הסתה נגד נבחרי ציבור בהשתתפות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שר המשפטים יריב לוין, מפכ”ל המשטרה ושרים נוספים. לפי גורמים בממשלה הדיון זומן בעקבות ההפגנות מחוץ לביתו של ראש הממשלה בשבוע שעבר.

ציטוט:

נתניהו: “המשמעות עלולה להיות קץ האנושות”; גרוטו: “לחלק לאזרחים מנות קרב” | ההתבטאויות הקשות בישיבות לניהול משבר הקורונה נחשפות.

עד כאן ציטוט.

חלילה, לא תעצר ותפסק ההסתה הנוראה לשנאה עלול לבוא אסון נורא, ותוחלף הממשלה.

המפגינות והמפגינים לא מאיימים לפגוע בראש הכנופייה שגרמה לאסון לאומי נורא, אבל יתכן שחרדה קיומית מתמידה ורגשותיה הסוערים של המורשעת הלקוייה גורמים לתחושת בהלה או אימה, אפילו שאין במציאות סיבה. למעשה, פעם בלון מנופח באיזה הפגנה נתן לגברת המ-ש-כ-י-ל-ה סיבה מספיקה לטעון שהיא לכאורה חוללה בצורה שאינ ראוייה, אפילו שבמציאות זה לא באמת קרה.

הציבור לא מנפנף בחבלי תלייה, לא נושא ארונות קבורה, ואפילו לא פונה לרבנים חילוניים כדי לקבל הרשאה קדושה לביצוע פשע נורא. ללא קשר למציאות, ראש הכנופייה העבריינית מכנס את חבריה כדי לדון בסכנה שבהסתה.

חשוב לזכור שזימון הישיבה הבהולה נעשה זמן קצר לאחר שחבר הנהלה טען שהיועצת המשפטית לממשלה לכאורה היא אוייב האומה, ובכך התיר את דמה. ללא ספק, האירוע, שמהווה הסתה שסכנה בצידה, יזכה לעלות בשיחה שנקבעה.

חלילה, תיפול שערה בלונדינית יפה מראשה של היועצת המשפטית לממשלה, המדינה כולה תדע מי הסית כנגדה בצורה מסוכנת ומחרידה. אם זה יקרה, ואסור לאפשר את זה, הנאשם בטח יספר שהוא לא ידע ולא שמע מה איזה עשב שוטה ומופרע עשה, אבל לגמרי ברור מי סיפק את ההשראה וסימן מטרה. למעשה, כך בדיוק היה בפעם שעברה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- חרדות קיומיות ואגדות מפחידות. קישור ליוטיוב- ההסתה שקדמה לרצח רבין.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן