קיצונים גורמים לחורבנות לאומיים

קיצונים גורמים לחורבנות לאומיים

כבוד הנשיא האמריקאי הוא גם עורך דין מוסרי, ודמוקרט ציוני שמכיר היטב את חזוננו הלאומי.

הנאשם הפלילי שלנו הוא פושע סידרתי וכזבן נכלולי שמסובך עד צוואר באופן משפטי, וגם אחראי לאסון נוראי.

למרבה הצער, בגלל שהמהיג הלאומי שלנו הוא עבריין סידרתי עם סיבוך פלילי הוא שיחד שותפים חמדניים, מרדניים, גזענים וסחטניים בכיבודים ומזומנים, והפך אותם לסייענים.

מטבע הדברים, עכשיו יש בעייה שפוגעת במדינה כולה שכן הכנופייה העבריינית מסרבת להגשים את חזונה הרשמי של הדמוקרטיה. כמה טוב שהנשיא האמריקאי קצת יותר חשוב לקיומנו כאן מאשר איזה עבריין גזען, מרדן וחוצפן.

ציטוט:

ביידן בביקורת חריפה על מדיניות נתניהו בעזה: “זו טעות, לא מסכים עם הגישה”
הלחץ האמריקני להגיע להפסקת אש. נמשך, ובריאיון שהוקלט בשבוע שעבר, נשיא ארה”ב נשמע נחרץ: “אין תירוץ לא להכניס תרופות ומזון, זה חייב לקרות עכשיו”. במקביל, פרשן אמריקני שמרן קרא להתפטרות נתניהו: “עמדת מיינסטרים”, יו”ר בית הנבחרים לשעבר פלוסי: “מעניין אותו רק דבר אחד – ההישרדות שלו”

עד כאן ציטוט.

בתורה הקדושה לעברים מאז אלפי שנים כתוב- סור מרע, עשה טוב, בקש שלום ורדפהו, וזה מופיע בתהילים. למרבה הצער, הפושע הסידרתי שלנו הסתבך עד צוואר בפלילים, אחראי לאסונות לאומיים, וגם עושה כמיטב יכולתו לסרב להסדרים גמישים ומצילי חיים שהם בעצם חלק מהכתוב במגילה שהקימה דמוקרטיה עצמאית ליהודים.

מה יקרה אם העבריין חלילה יבחר בטובותו האישית וידבק בגישה מרדנית וסרבנית רק כדי לדחות קצת את ההדחה וההרשעה הפלילית? אם הוא יקלקל יחסים עם ארצות הברית הדבר לא קצת יסכן את שלומה, ביטחונה וקיומה של הדמוקרטיה העברית?

איך בדיוק יצליחו המורדים הגזעניים והלוחמניים שאוחזים לנאשם במקומות רגישים להשמיד את כל האוייבים המפחידים, כולל הנשים, הילדים והקשישים, בלי כדורים, רובים, מטוסים וטילים?

בעבר, ניסיונות לאומניים ללחום בכוחות עצומים במקום להיות יותר גמישים גרמו לנו לחורבנו לאומיים מאוד כואבים.

למרבה המזל, מאז הפקנו לקחים, למדנו בישיבה המון שנים, שיננו פסוקים חשובים בלילות ובימים, ולכן לא בטוח שניתן לקיצונים מסוכנים שוב לגרום נזקים דומים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- מורדים מאיימים על הנאשם בפלילים. קישור למאמר בשם- כשעבריינות פוגשת במציאות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “קיצונים גורמים לחורבנות לאומיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן