מורדים מאיימים על הנאשם בפלילים

מורדים מאיימים על הנאשם בפלילים

לצרכים אנוכיים פושעים ועבריינים נוהגים להשתמש באמצעים כוחניים שכוללים סחיטה באיומים.

העבריין המורשע שנאשם בפלילים המסובך עד צוואר בערכאה מינה לפקד על המשטרה היום הוציא הודעת אזהרה, שעיקרה המסר הבא- אם לא תמשך המלחמה הוא יפגע בראש הממשלה.

נחמד שהפושע חושף את התנהלותו הכוחנית, הסחטנית והעבריינית בפני האומה העברית. בצורה זו, יהייה יותר ברור שהוא מהווה סכנה רצינית לדמוקרטיה הישראלית, וזאת בשל התנהלות רודנית, מרדנית, לוחמנית, סרבנית וקיצונית.

במידה והמאיימים באמת יקיימו את ההבטחה, חלק גדול מחברי האופוזיציה מאוד ישמחו להחליף את הקבוצה למען טובת המדינה. לראש הכנופייה אין באמת מה לפחד מניסיונות סחיטה שאינה כשרה עם אקדח בחגורה, שהרי המחסנית שלהם ריקה.

למעשה, אולי באמת כדאי למורדים בחזון המדינה לעזוב את ההנהלה כבר עתה, שכן הצעד הבא יהייה פעולה שתקדם את הגשמת חזון המדינה להסדרה בשכונה. חלילה, אסור שהקיצונים הלוחמניים יהיו חלק מהגשמת חלום בן אלפי שנה. סך הכל, משנתם לגמרי שונה, אפילו שרשמית הם ממלמלים את המילים- שים שלום שלוש פעמים ביום.

היציאה של גורמים סרבניים, מרדניים, כוחניים, רודניים, גזעניים, עברייניים ולא דמוקרטים מהממשלה מאוד תעזור למדינת היהודים לחזור לפסים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- כשעבריינות פוגשת במציאות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “מורדים מאיימים על הנאשם בפלילים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן