יש סבירות לעימות

יש סבירות לעימות

הנאשם בפלילים לכאורה לא הודיע לאמריקאים על הכוונה לחסל בכירים איראנים עד לרגע בו היה מאוחר מידי לעצור את הדברים, ובכך מאוד הגביר את הסיכונים וסיבך חברים שמעדיפים פתרונות דיפלומטיים.

ציטוט:

ארה”ב: בכוננות גבוהה מתקיפה איראנית בעקבות חיסול בכיר משמרות המהפכה.

בארה”ב נמצאים בכוננות גבוהה מתגובה איראנית שתכוון גם למטרות אמריקניות, וזאת בנקמה על חיסולו של מנהג משמרות המהפכה בתקיפה בסוריה, שיוחסה לישראל.

עד כאן ציטוט.

כתוצאה מהפעולה היזומה, ישראל, המזרח התיכון והעולם המערבי נכנסו לכוננות ספיגה. יתכן שהמעצמות הדמוקרטיות חשות קצת עצבניות שכן נראה שראש הכנופייה שלנו פועל בצורה מעוררת דאגה.

במקום סוף שבוע רגוע, הפושע שמנסה לברוח מהדחה והרשעה גרם עלייה חדה במפלס הדאגה, שלא לומר חרדה ובהלה.

כרגע לפחות שלוש מדינות עומדות מוכנות להתפתחויות, ולא בטוח מה עומד לקרות.

לאיראנים ולאמריקאים כנראה אין עיניין במלחמה כוללת וישירה, שכן הנזקים יהיו נוראיים. מצד שלישי עומד פושע שמעוניין להבעיר עימותים עולמיים במטרה להמנע מהדחה והרשעה בפלילים, והוא פועל ממניעים אנוכיים ללא כל התחשבות באחרים.

בעברית קלה, הפושע המקומי חש איום קיומי בגלל הסיבוך המשפטי והאחריות לאסון לאומי, ולכן פועל באופן כוחני, סרבני ולוחמני, והדבר עלול להבעיר עימות אזורי או עולמי.

די מרשים לראות איך פושע סידרתי אחד גורם לנזק עולמי לצורך אנוכי. נו, טוב. כנראה שככה זה בחיים. לפעמים הם לא לגמרי מובנים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מלחמת גוג, מגוג ודמגוג. קישור למאמר בשם- לתגובה תבוא תגובה? קישור למאמר בשם- עקיצה תביא תגובה שתצדיק פעולה? קישור למאמר בשם- לעבריינים יש קווים אדומים? קישור למאמר בשם- חיסולים פומביים מזמינים סיכונים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן