המתחזים לכשרים לא מכבדים חוקים?

המתחזים לכשרים לא מכבדים חוקים?

אנשים שמאמינים בתורה שמשה הביא לנו מההרים אמורים לדעת הייטב שחשוב מאוד לכבד את החוקים, וזאת כדי לא להסתבך עם הרב חסדו השוכן במרומים.

משום מה, פוליטיקאים עברייניים, חמדניים וחוטאים מתחזים לכשרים ואז מסתבכים בפלילים, מורשעים, נענשים ועדיין חומדים ושודדים בלי לגדל ביכורים שישה ימים לפני שהם נחים.

עיקר הרעיון בדמוקרטיה הוא שיוויון, אבל הבדלנים בשחורים כנראה חושבים עצמם לגזע עליון, והם לא תורמים דבר לציון.

ללא קשר לסחיטה, לשוד קופת המדינה ולסירוב לגדל ביכורים כדי להביאם לבירה בסלסלה, הנאשם הפלילי משלם המון שוחד למגזר הסחטני שאינו דמוקרטי או ציוני בכסף ציבורי.

העבריין עושה זאת מתוך תיקווה לקנות לעצמו תמיכה ולחלץ עצמו מהרשעה וישיבה עגומה במתקן כליאה. למרבה הצער, נראה די ברור מהלעיל שלמעלה שטובתו האישית יותר חשובה לו מאשר שבועת הנאמנות שניתנה למדינה.

ציטוט:

נתניהו כלוא יותר מתמיד בין גפני לבן גביר, ולכן לא שלושים יום ולא שלושים שנה יספיקו. כך או אחרת אנחנו כנראה עומדים לפני דרמה גדולה בבג”ץ, שקשה להאריך כרגע את המשמעויות החברתיות שלה.

בינתיים, חשוב להבין אולי מה שלא ברור לכולם – היועצת המשפטית היא לא רק “משיבה” בהליך הזה. היא בפועל הפרשנית המוסמכת לחוק של מדינת ישראל; ולכן היא גם לא אמורה לחכות לבג”ץ. נכון לעכשיו מיום שני כל מלש”ב חרדי שלא מתייצב לצו גיוס, הרי הוא נפקד.

עד כאן ציטוט.

כאמור, המתחזים לכשרים אמורים לדעת שמאוד חשוב ציית לחוקים אחרת מסתבכים. בכל העולם יהודים טובים עובדים ולומדים, ורק אצלנו המשתמטים הם סחטנים שלא תורמים אלא רק לוקחים, ועוד מנפנפים בקרדומות קדושים בניסיון להצדיק את החטאים.

יתכן שיש פתרון פשוט לבעייה עם נציגי ציבור שלא מכבדים את החוק במדינה: אולי צריך רק לאפשר למפלגות שמתחייבות להיות דמוקרטיות לרוץ בבחירות.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם רק מכונה ולכן אי אפשר להאמין לה. במציאות, הפושע לא נעמד מול מצלמה כאשר הוא מעביר תקציבים לשותפים חמדניים שמסייעים לעבריינים סידרתיים בעבור מזומנים כאילו אין אלוהים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- אלילים מובילים לעונשים קשים. קישור לויקיפדיה- פרנסה מלימוד תורה. קישור למאמר בשם- משיח בא ונקבר באמריקה? קישור למאמר בשם- קיצה של הסחיטה הכשרה. קישור למאמר בשם- איומים משמחים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן