האיסלאם הקיצוני אינו דמוקרטי

האיסלאם הקיצוני אינו דמוקרטי


הטרוריסטים הרצחניים של החמאס, החיזבאללה וגם החות’ים מקבלים אימונים, טילים, הסברים ומזומנים מהאיראנים.

הצאר של הרוסים עושה עסקים מפוקפקים עם המנהיגים המזוקנים והקיצוניים בטהראן, אלה שלדיבריהם גם זוממים לפתח אמצעים מסוכנים ולהשמיד את הישראלים.

רוצח העם הסורי שגם תקף את העם האוקראיני קונה מהאיסלמיסטים המסוכנים אמצעים נפיצים שמשמשים אותו לתקוף את השכנים המסכנים, והוא כנראה מתגמל את הרשעים ביחסים חמים ואולי גם בקצת דולרים.

בתמורה למימון ביד רחבה, לסיוע, להסתה ולהדרכה, הפושעים בכל האזור גורמים נזקים חמורים לאזרחים ולנתיבי סחר בינלאומיים, וזאת כנראה בתיקווה לזכות בתהילה או בפגישה חפוזה עם אללה.

ללא קשר לכל האמור לעיל, הרודן של רוסיה מתלונן שכוחות דמוקרטים לכאורה משלמים לטרוריסטים איסלאמיים כדי שיפגעו באחרים. נו, טוב, אז הצאר אמר.

ציטוט:

רוסיה: מבצעי הפיגוע ליד מוסקבה קיבלו כסף מאוקראינה.

החוקרים ברוסיה טענו היום (חמישי) שהטרוריסטים שביצעו את הפיגוע ליד מוסקבה קיבלו סכום גדול של כסף מזומן ומטבעות קריפטו מאוקראינה. לדברי החוקרים, הם חשפו ראיות לקשר בין הטרוריסטים לבין אוקראינה.

ציטוט:

הגופות בסוריה נערמות בהמוניהן, מיליונים נותקו ממים – והעולם שותק.

מאה שנה אחרי שואת הארמנים שביצעה טורקיה העות’מאנית, מעצמה עולמית אחרת טובחת במאות אלפים באזורנו. הקהילה הבינלאומית לא מגיבה לנוכח הכתישה של חאלב, ובלי התערבותה נראה שאסד יכבוש את העיר ומוסקבה תפגין את נחישותה

עד כאן ציטוט.

כנראה שלא רק במזרח התיכון יש תרבות של אגדות, עלילות וסיפורים.

מי יודע? אולי יבוא יום והמון אזרחים סורים יתאגדו יתבעו את כבוד הצאר בבית דין בעוון רצח מאות אלפי קרובות וקרובים? סך הכל, בגללו הם הפכו לאלמנות, יתומים ושכולים.

אולי טוב ששליט מוסקווה יבין שטרוריסטים איסלאמים הם אנשים קצת אלימים ומסוכנים. מי יודע? אולי הדבר המשמח הזה יגרום לו לחתום עוד הסכמים עם האיראנים הנחמדים?

הערה אחרונה אחרונה: את התמונה המזוייםת סיפקה למערכת כתבתנו בינה שהיא בעצם מכונה. במציאות תמיד יש כיבוד, כוסות וצלחות בחדר בזמן הפגישות.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- האיסלם הקיצוני הוא איום רצחני. קישור למאמר בשם- גן עדן או תקופת האבן? קישור למאמר בשם- רודנים חצופים דורשים גבולות ברורים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן