האיסלם הקיצוני הוא איום רצחני

האיסלם הקיצוני הוא איום רצחני

במשך שנים ישראל הייתה מוצב קידמי ודמוקרטי למערב התרבותי באזור די פראי. ההתקפות עלינו נחשבו כדבר שיגרתי ולא משהו שצריך להחשב כאיום על העולם החופשי.

נעשו המון ניסיונות חוזרים ונישנים מצידנו להעיר ישנים ולהסביר שמה שמתחיל בשינאת יהודים נגמר בנזק להרבה מיליונים, אבל יתכן שסברו שאנו מגזימים או קצת פרנואידים, כנראה בגלל אירועים היסטוריים לאומיים שגרמו לנו האינקיוויזיטורים הספרדים, הפוגרומיסטים, האשורים, הבבלים, הרומאים, הנאצים ועוד הרבה טרוריסטים רצחניים.

לפעמים הגויים הצדיקים נזפו בנו על שאנו מתגוננים בעוצמה והולמים באוייבנו ביד חזקה במטרה לנטרל סכנה וליצור הרתעה שתמנע החמרה, אבל אירופה ואמריקה לא חשו סכנה יומיומית או איום על מרכזי אוכלוסיה. כשפעם היה אירוע טרור באמריקה, היא יצאה למלחמה וכבשה שתי מדינות בתגובה.

בעזרת השם, לאחרונה המצב קצת השתנה, ועכשיו אולי כבר יש בעולם התרבותי מזועזע קצת יותר הבנה לגבי הסכנה שבשנאה רצחנית ובשאיפה אלימה להרע.

ציטוט:

בסוף השנה שעברה קבוצת אזרחים טג’יקים תכננו מתקפות על הקתדרלה של קלן וקתדרלת סטפן הקדוש בווינה, בתקופת חג המולד. זאת בעוד מאות מבקרים ממלאים את הכנסיות הללו בתקופת החגים. ביום שני הרשויות באיטליה הודיעו על מעצר שלושה פלסטינים, שחשודים בחברות בגדודי חללי אל-אקצא – המוגדרים ארגון-טרור בארצות הברית והאיחוד האירופי.

לפי המשטרה האיטלקית, השלושה תכננו לתקוף מטרות אזרחיות וצבאיות באירופה.חוקרי המשטרה סבורים כי שתקריות השונות מאותות כי איום הטרור באירופה לא רק גובר, אלא מגיע ממקורות חדשים. מה שהופך את עבודת סוכנויות הביטחון למורכבת יותר. גל המתקפות ביבשת החל ב-2015 היה בהשראת דאעש ולעיתים אף בהנחייתו. אך עתה האיום לא מגיע רק מהשלוחה האפגנית של דאעש, אלא גם מאיראן ושלוחותיה במזרח התיכון, בהן חיזבאללה וחמאס.

עד כאן ציטוט.

מי יודע? אולי בזכות האסון שנפל על ישראל המערב יתעורר מאדישותו ויבין שהאיסלאם הקיצוני זו בעייה רצחנית ועולמית שגם מסכנת אותו.

השילוב של איום מצד הצאר הרוסי התוקפני ביחד עם זוועות האיסלאם הקיצוני כנראה יגרמו לאירופה להשקיע קצת יותר משאבים בחיזוק הכוח הצבאי, שכבר עכשיו הוא די משמעותי.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם רק מכונה נטולת תובנה. במציאות, אנשי דת קיצוניים ורצחניים שולחים אחרים לבצע פשעים נוראיים, ובעצמם מתחזים לצדיקים קדושים.

קישור למאמר בכאן.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “האיסלם הקיצוני הוא איום רצחני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן