בגידה תרמה לקידום חזון המדינה

בגידה תרמה לקידום חזון המדינה

בגלל האסון הנורא שגרמה הכנופיה העבריינית לאומה שכבר מספיק סבלה, הדמוקרטיה הישראלית זקוקה בדחיפות למנהיגות ישרה, נאמנה, אחראית, מוסרית, אנושית והגונה.

למרבה הצער, פוליטיקאים שאפתניים, נכלוליים ובוגדניים לא ממש תורמים למדינה, בעיקר אם הם מסייעים לפושע שבוגד בחזונה ומסובך באחריות לאסון נורא, ומרצונם הופכים לשותפים לדבר עבירה.

במשך כל שנותיה בביצת הפוליטיקה במדינה פנינה נותרה מסורה לשליחותה בעבור הקהילה. בנוסף, היא מהווה דוגמה ומופת לחזון המדינה, שמדבר על שיוויון מלא, ללא קשר למין, גזע, אמונה או מוצא.

צריך לאחל לה הצלחה רבה, ובטוח שהיא תעשה עבודה מעולה למען האומה, טובה, שלומה וביטחונה.

יתכן שהבוגדים בשותפים ובהסכמים חתומים בגלל פיתויים נוצצים מכזבן עבריין שמסובך עד צוור בפלילים יתאכזבו פעמיים. ראש הכנופייה נוהג לנצל אנשים בעזרת הבטחה לתגמולים נדיבים, ואז בוגד בהם, מתעלם מהסכמים חתומים וממשיך הלאה כדי לנצל אחרים.

לבדם, הסקרים מראים שהעריקים לא ממש מצליחים לעורר אימון, כנראה בגלל שכולם מבינים שזגזגנים אינם אנשים יציבים או אמינים אלא פוליטיקאים אנוכיים.

הסיבה השנייה שאולי תגרום לבוגדים קצת חרטה היא ההבנה שבקלות רבה ניתן להתגבר על חסרונם, והחלופה אפילו יותר טובה, ראוייה, אנושית, ישרה ואהודה.

ציטוט:

לאחר פרישת ‘תקווה חדשה’: יו”ר המחנה הממלכתי גנץ מינה את ח”כ פנינה תמנו שטה ליו”ר סיעתו בכנסת.

עד כאן ציטוט.

מצויין שפנינה הנפלאה תקבל קידום בעבודה והערכה על רוב פועלה עד עתה.

טוב שבמחנה הממלכתי והציוני יש עכשיו פחות אנשים שאינם ממש מסורים, אמינים, ישרים או נאמנים. סך הכל, קצת קשה ליחידה לכבוש יעדים אם יש בה חברים שבכוונת זדון תוקעים מקלות בגלגלים ומזיקים לשותפים שפועלים ללא הרף ובנאמנות למען מדינת היהודים.

העריקה של הבוגדים גם נתנה הזדמנות מצויינת לדמוקרטים הציוניים להראות לציבור שהם לא רק שיוויוניים אלא גם חסינים, הגונים ועמידים.

לסיכום, בגידה ועריקה מזיקה במטרה לחבור ולסייע לפושע המסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה הובילה לתוצאה ניפלאה:

העבריינים שאינם נאמנים אלא זגזגנים אנוכיים נחשפו לצופות ולצופים. דבר שני, אשה שהיא חברת כנסת יעילה ושליחת ציבור ניפלאה קודמה למרכז הבמה, וזה מראה שלציונים הדמוקרטים יש גם נאמנות לחלק בחזון המדינה שעוסק בשיוויון, לא רק בשלום ובביטחון.

אולי גדעון חשב בטעות שבלעדיו יתפרק במועדון ותקרוס התקרה, אבל במבחן התוצאה אין מאחוריו את תמיכת ההמון.

נציגת ציבור נהדרת תראה לתושבי ותושבות ציון שגם בנות מוכשרות, נבונות וישרות יכולות לעשות עבודה מצויינת, כך שבעצם לא קרה שום אסון.

קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בשם- בוגדים אינם שותפים אמינים. קישור למאמר בשם- כזבים אידיאולוגים אינם אמינים. קישור למאמר בשם- המחנה לא מתפרק אם בוגד עורק. קישור למאמר בשם- עורך דין יודע שסיוע לפשע זו עבירה? קישור למאמר בשם- שאיפות אישיות והצהרות סותרות. קישור למאמר בשם- מי שבמומו לא פוסל מסייע לנוכל.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן