בגידה זו בעייה

בגידה זו בעייה

בעיכוב קל בן כמה שנים החשד לבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה שמנה כנראה ידון בממשלה הרעננה בשבוע הבא. מה אפשר לומר? טוב שנדע מה קרה ומי אחראי לבעייה שנוצרה, שכן היא חלילה עלולה לסכן את קיומה של האומה.

ציטוט:

“נושא בעל חשיבות ציבורית חיונית הטעון בירור”: נוסח ההחלטה על ועדת חקירה לפרשת הצוללות.
לפי הצעת ההחלטה, שתעלה בישיבת הממשלה ביום ראשון, הוועדה שתוקם תוסמך לחקור את תהליכי ההחלטה וקבלת ההחלטות של הדרג המדיני בתהליכי הרכש ועסקאות כלי שיט.

עד כאן ציטוט, שכנראה נועד ללחום בשחיתות ולוודא שהמדינה פועלת באחריות.

מה אפשר לומר? מצויין שיבדק הנושא הלאומי החיוני שעד כו הופקר, כנראה בגלל שהחשוד המרכזי קצת חשש מחשיפה, הרשעה מביכה בבגידה וישיבה במאסר.

חלילה, הפרשה הביטחונית הכי חמורה בתודות המדינה לא תבחן בקפידה אלא תקבר במגירה, תהייה סיבה לדאגה קיומית קלה עד מתונה. מצד שני, סביר שההממשלה הרעננה מבינה את חומרת הבעייה והצורך החיוני למנוע את הישנותה.

ממשלה שקמה כדי לחטא את האורווה צריכה לקיים את שליחותה, אפילו אם קיים חשש שהדבר קצת יעצבן את המורשעת הלקוייה. המשימה אינה פשוטה, שכן יודעי דבר נעלבים, מושפלים ומוכים מדווחים שאובדן שליטה גורם להתנהגות שאינה ראויה, להתפרצויות אלימות ומלאות חימה שפוכה, או לצריכה מוגברת של שמפניה שרק מחמירה את הבעייה.

המדינה כנראה קצת יותר חשובה מרגשותיה של המורשעת הלקויה, והמשפחה המלכותית היא זו שבעצמה הקדיחה את הקדירה בהתמדה. בעזרת השם מי שחטא יורשע, תטוהר האורווה שסרחה וטומאה, והדמוקרטיה תשוב לעסוק בהגשמת החזון לציון, זה שכולל שוויון, הסדרה וביטחון.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- ועדות חקירה יושיעו את הדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- היועץ המשפטי אינו עיקבי? קישור למאמר בשם- למצוא את החיובי בפלילי. קישור למאמר בשם- מודים בחטאים ובורחים מעונשים? קישור למאמר בשם- נאשמים מבקשים פטור מעונשים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “בגידה זו בעייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן