קצינים אמינים לא מכזבים

קצינים אמינים לא מכזבים

כצפוי וכחזוי, אחרי הדחתו של הנאשם הפלילי, זה שהתנהלתו העבריינית והמזיקה בעיקר ראויה לגינוי, מתגלה עד כמה הוא פעל באופן שגוי.

כידוע למי שיודע ויודע, מערכת משומנת, ממומנת ומושחתת סיפרה לנו בציבורי שהכל נפלא, אבל במציאות האומה מאוד סבלה. הייתה הסתה לשנאה, הטחת אשמה, ליבוי פחד וחרדה, נגרם רצח נורא, לא הייתה התקדמות לקראת שלום בשכונה, וכל זה נעשה למען מטרה פוליטית אנוכית, ובלי להתחשב בנזק העצום שנגרם ללכידות החברה, למדינה ולחזונה.

למרבה השמחה, הכנופיה העבrרינית שאחראית לתקלה כבר הודחה, וראשיה מצפים בסבלנות רגועה להרשעה בערכאה בעוון שלל כיתבי אשמה.

עכשיו צריך לתקן את הנזקים, לאחד את הישראליות והישראלים, להזכיר לעם את רעיון השוויון והכבוד ההדדי, ולחזור פסים. סך הכל, ביחד אנו יותר חזקים וכולנו רוצות ורוצים בטובת מדינת היהודים.

ציטוט:

“השסע בחברה הישראלית מסוכן יותר מאיראן וחמאס”: איזנקוט פותח את הפה ויורה לכל עבר.
יותר מכל האיומים החיצוניים, מה שמדאיג את גדי איזנקוט, הרמטכ”ל ה־21 של צה”ל, הוא הלכידות החברתית והפנימית של מדינת ישראל. “אני חושב שהשסע בחברה הישראלית וההטחה ההדדית, הירידה במשילות, הירידה באמון במוסדות המדינה, בבתי המשפט, הפשיעה – כל אלה הם האיום הגדול ביותר על עתיד המדינה”,

“אני לא מקל ראש באיומים חיצוניים, אני מתמודד איתם כל חיי. החוסן הלאומי של החברה הישראלית הוא המרכיב החשוב ביותר בביטחון הלאומי. שמעתי היום אישה בת 73 עולה אצל נתן זהבי ואומרת שהיא בדיוק בגיל המדינה והיא מודאגת מעתידה. אני חושב שחוסנה של החברה הישראלית הוא לפחות 51% מהביטחון הלאומי. המרכיב החשוב ביותר.

אנשים מודאגים לא בגלל האיום האיראני אלא בגלל ההיחלשות הפנימית, הלכידות המתרופפת, אי־השוויון, החיכוכים בין המגזרים, אי־הקליטה של ציבורים שלמים לתוך החברה. צריך להבין שאין ביטחון לאומי ללא סולידריות חברתית, ואין סולידריות חברתית ללא ביטחון לאומי. הגישה הבן־גוריונית, כור ההיתוך, נמצאים בבעיה.

עד כאן ציטוט שמתאר את המציאות וכנראה דורש התייחסות.

הסתה מתמידה לשנאה לא ממש עוזרת ללכד את החברה. מי דאג להפיץ את השמועה שהציונים שוחרי השלום הם לכאורה סכנה למדינה? מי טען שמשחרר הבירה שגם חתם הסדרה עם מדינה שכנה כביכול מאיים על האומה או רוצה ברעתה?

מי הכפיש, השמיץ ובז לציונים שהקימו את המדינה, כאילו שהם בוגדים בה רק משום שברצונם להגשים את חזונה לביטחון, שוויון והסדרה, ככתוב במפורש במגילה?

טוב מאוד שאנשים ישרים, אמיצים, הגונים, מסורים ואחראיים כבר לא שותקים. טוב שהציבור שומע את דעתם של קצינים נבונים כמו בני, עומר, יאיר גולן ועכשיו גם מגדי.

זה לא יהייה קל או מיידי, אבל חייבים לתקן את הנזקים הרבים שגרם הנאשם הפלילי. עם אחד אנחנו, ואין שום צורך שנעמוד אחד מול השני. הרבה יותר חשוב לעבוד יחד ולהגשים את החזון הציוני לבית לאומי, שוויוני ועצמאי.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- ממשלה יציבה הדיחה כנופיה לקויה. קישור למאמר בשם- עומר יודע מה הוא אומר. קישור למאמר בשם- מרסנים עשבים חסינים. קישור למאמר בשם- חרפה, רשע ופגיעה בתורה. קישור למאמר בשם- מחדדים ומדייקים בהגדרת החוטאים. קישור למאמר בשם- עיקרה ודרכה של תורה. קישור למאמר בשם- המתחזים ליהודים מכפישים ומזיקים.

יתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן