ממשלה יציבה הדיחה כנופיה לקויה

ממשלה יציבה הדיחה כנופיה לקויה

יתכן שהמדינה לא תישרף, ושהנאשם והמורשעת הלקויה לא יעברו לחופשה בחוץ לארץ, שבעיקרון זה נחשב כיף, במיוחד אם יש מיטה זוגית ומכבסה בארמון המעופף.

למעשה, יכול להיות שאחרי הדחת הכנופיה עם כיתבי האשמה המדינה מתחילה לשוב לנתיבה וחזונה, זה שמימנו היא הוסתה בכוונה, לשנאה, פחד, אלימות ואיבה.

ציטוט:

גם אם תיחתם עסקת טיעון, הסימנים מעידים שהממשלה תחזיק אחרי נתניהו.

אם משהו יביא על הממשלה הזו את סופה, אלה כנראה לא יהיו האיומים מבחוץ, אפילו אם יישב על כס הליכוד יו”ר חדש.

עד כאן ציטוט.

מצויין שאנו שוב מדברים עם השכנים, לא סובלים מסגרים, מסבבי בחירות מיותרים ויקרים, מטילים שמיורטים, מיגון, שכול אבל ועצב על מאמינים וחוגגים שהפכו לחללים רמוסים בשל חוסר אחריות המארגנים, וכבר אין חשש מאיומים קיומיים שלא מטופלים בהכנות, תיאומים ואימונים.

מי יודע? יתכן שבלי חבורת הפושעים המשטרה תלחם בעבריינים ולא תתקוף מפגינות ומפגינים, למשרדי הממשלה יהיו תקציבים, וחשודים לא יקבלו הקלות, הנחות ומתנות מחברים מקורבים שלכאורה מעורבים.

מה אפשר לומר? נראה שבלי נוכלים כזבניים ועברייניים מצב הדברים מאוד משתפר, אפילו שהאופוזיצה משמיעה זעקות, צווחות, נאצות וצרחות רמות, כנראה במטרה להסביר את סערת הרגשות או סתם כדי להדגים התנהלויות תרבותיות, רגועות, ראויות, מאופקות ומנומסות..

למרבה השמחה, צעקות, תלונות רמות, איומים מפחידים והאשמות זועפות לא משנות החלטות משפטיות או התנהלויות דמוקרטיות וחוקיות. מה לעשות. אולי כדאי שהאופוזיציה תבין זאת ותפסיק לעשות מהומות?

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- סובל ושרץ בידו. קישור למאמר בשם- למצוא את החיובי בפלילי

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “ממשלה יציבה הדיחה כנופיה לקויה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן