הפושע חטא ומאשים את הצבא

הפושע חטא ומאשים את הצבא

הנאשם בפלילים קיבץ סביבו כנופיית עבריינים להם העניק תארים וכיבודים במטרה למלט עצמו מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים. בנוסף, הוא גם הבטיח שוחד פוליטי כביר לסחטנים חמדניים, וזומם לחלק למשתמטים שאינם דמוקרטים או ציונים המון כספים ציבוריים במקום לסייע ללוחמים, לעקורים ולמפונים.

העבריין הסידרתי לא מעז לקחת אחריות על כשלים, מחדלים וחטאים מזעזעים. במקום זאת, ממש כאבינו אדם הוא מנסה להאשים אחרים ולהתחזות לצדיק תמים. למרבה הצער וכמו בסיפור המיקראי, בסוף התעלולים הילדותיים כל המעורבים נענשים.

אולי במקום להתהדר במטוס פרטי וכותונת פסים שאין כמוה לאחים המקנאים, יתכן שהפושע יתבקש ללבוש מדים כתומים של אסירים מורשעים, אבל נכון לעכשיו עוד לא הסתיימו ההליכים המשפטיים.

הניסיון של הנאשם בפלילים לשסות את השותפים שלו בקצינים אחראיים נעשה לצרכים פוליטיים, נכלוליים ואנוכיים, והוא פסול, שגוי, מזיק וגם מסייע לאוייבים.

ציטוט:

הסיקור המביך באל ג’זירה על הקבינט: “מה שקרה דומה לטבח ברמטכ”ל”
העיתונאי ג’קי חוגי פרסם, כי ערוץ אלג’זירה הקדיש במהלך השידור שבע דקות לישיבה הסוערת אמש בקבינט. בערוץ אמרו, כי: “אחד השרים אמר כי מה שקרה דומה לטבח ברמטכ”ל”.

ציטוט:

המהומה בקבינט משרתת את נתניהו.
זרימת הציטוטים מדיונים סגורים היא מהלך מבוים המערבב פוליטיקה קטנה עם ביטחון.

עד כאן ציטוט.

במילים אחרות, לא רק שהעבריין גרם לעם אסון נורא שהוביל למלחמה, עכשיו הוא גם מנסה לגרום למהומה ולהאשים את הצבא, כאילו שהוא עצמו לא קיבל שלל מיכתבי אזהרה וגם שר הביטחון שהוא מינה התריע בציבורי מפני הסכנה.

מי שפוגע במדינה בזמן מלחמה שהוא לא מנע, מערער את אימון העם בצבא, וגם מבזה, משפיל, פוגע וממדר את הקצונה הבכירה מהווה סכנה מוחשית וברורה לשלום המדינה.

מי יודע? אולי הגיע הזמן להחליף את ההנהגה העבריינית שחטאה, כשלה, הזניחה, הפקירה, זילזלה, שיקרה, שדדה, התחמקה מאחריותה והסתבכה בכזו שהיא קצת יותר טובה, אחראית, ישרה, שקולה והגונה מימנה.

מה שקורה כרגע במדינה נראה כמו בדיחה עגומה ומטרידה, וכדאי בזריזות להשיבה לנתיב מימנו הוסטה.

הערה חשובה: התמונה זוייפה על ידי בינה, שהיא מכונה שיצירתה קצת הזוייה אבל נראית אמינה.

קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הכנופייה מהווה סכנה למדינה. קישור למאמר בשם- .פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן