לעגל הזהב כבר אין זמן רב

לעגל הזהב כבר אין זמן רב

בתורה מסופר שהעם ששוחרר מעבדות פעם חש מיואש, מפוחד ומאוכזב, ובשל חרדת נטישה, העדר אמונה וחוסר הבנה בחר לסגוד לאלוהי שווא.

לצורך העיניין כולם התבקשו לתרום ממון, ונבנה להמון פסל נוצץ של עגל מזהב.

כשמשה חזר וראה את הדבר הוא מאוד התעצבן, ומסופר שהשליך את הלוחות הכבדים שהביא מההר בזעם רב, וכנראה שאחד אפילו נשבר בצורה שלא ניתן לתקן.

נו, טוב. לא הייתה למנהיג האומה ברירה אלא לשוב בחזרה למשרדה של השכינה ולהביא לקהילה עותק נוסף, שמאז פחות או יותר נשמר.

מצד שני, בכתובים מוזכר שהסיפור בעצם לא נגמר, שכן מידי פעם באה לנו בכל דור ודור איזה סטייה מהעיקר, ויש צורך להשיב את העם הנבחר לדרך הישר.

ציטוט:

הפוטש נגד הדמוקרטיה נבלם, וחידוש הקרב להפלת הממשלה הולך וקרב.

צה”ל עוד לא השיג אף אחד מיעדי המלחמה, אומרים בקבינט ומבהירים: לראשי הצבא אין מה לעסוק ביום שאחרי ■ הפיילוט של הנתניהוז למאבק במחאות כבר יצא לדרך ■ ושרשרת כישלונותיו לא מונעת מיריב לוין להמשיך לשקר ולהסית.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, עגל הזהב עוד לא הודח, משפטו טרם הסתיים, יש מלחמה ובינתיים ממתינים עד שמנהיג יותר ראוי יומלך. מצד שני, כבר יש סימנים שבקרוב יבוא מהפך, ופרט לפושע שאינו שה תם או צח לכולם ירווח.

הערה אחרונה: את התמונה זייפה כתבתנו בינה. שהיא בעצם רק מכונה נטולת דיעה שנבנתה במטרה לייצר אשלייה שנראית אמינה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- רוב העם לא מאמין לנאשם. קישור למאמר בשם- הכנופייה מהווה סכנה למדינה. קישור למאמר בשם- .פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן