הפושע פוגע בצבא בזמן מלחמה

הפושע פוגע בצבא בזמן מלחמה

הנאשם בפלילים קיבל כמה מיכתבי אזהרה מהצבא, וגם שמע משר הביטחון שהוא עצמו מינה שיש סכנה. במקום לעצור את ניסיון ההפיכה המשטרית ששיסע את החברה ולהתייחס לבעייה ראש הכנופייה העבריינית כשל ולא פעל, ונגרם למדינה אסון נורא.

ציטוט:

וראש הממשלה שותק: צעקות שרי הימין על הרמטכ”ל משרתות את מטרת העל של נתניהו.

עד כאן ציטוט.

במידה והצבא יערוך חקירה יסודית ומקיפה אודות מה שקרה, סביר שהמסקנה תהייה שהמודיעין, ראשי המערכת ואפילו שר הביטחון צילצלו בפעמוני האזהרה, אבל הדרג המדיני היה עסוק בניסיון בריחה מהרשעה וישיבה בתא.

למעשה, המלחמה עצרה באחת את המחאה העממית הרחבה, איחדה את הקהילה למען הגנת המדינה, וסייעה להסיח את דעתה מההליך המשפטי בערכאה ושלל מעללי הפושע.

בעברית קלה, הפקרת ביטחון המדינה והבערת הגיזרה עזרה לבעלה של המורשעת הלקוייה להשאר בשררה. כמובן שהעבריין לא יקח אחריות על המחדל הנורא והאסון המזעזע אלא ינסה להאשים את ראשי מערכת הביטחון והצבא, וזה מבחינתו נחמד שהרי מכוח החוק הם מנועים מפירסום תגובה ברבים.

הדבר היחידי שהצבא יכול לעשות זה לבדוק מה קרה, ולפרסם את המימצא לפרהסיה. סביר מאוד שתחקיר יגלה שנשלחו מיכתבי אזהרה, שהיו פגישות התרעה ושהבעייה אפילו פורסמה בציבורי על ידי שר הביטחון לקהילה כולה. ללא קשר, ראש הכנופייה משום מה בחר להתעלם מהסכנה, וזה כבר לא באחריות הצבא, שהזהיר והודיע.

הערה חשובה: התמונה זוייפה על ידי כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה נטולת תובנה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הפושע חטא ומאשים את הצבא. קישור למאמר בשם- הכנופייה מהווה סכנה למדינה. קישור למאמר בשם- .פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן