שוחד, מרמה ובגידה בשבועה?

שוחד, מרמה ובגידה בשבועה?

יתכן שהמחשבה שמתוארת למטה היא קצת הזוייה, נובעת מתחושת רדיפה מתמידה או סתם לא נסמכת על עובדה קבילה ומפלילה:

מי שלכאורה לוקח כספים במיזוודה עשוי גם לקחת יהלומים במעטפה, לבגוד בשבועתו לשמור על המדינה ולהגן על שלומה, או חלילה לעשות זאת לכל נשותיו למען מאוויו על אף החתימה על כתובה.

בעברית קלה, יכול להיות שהסירוב להפסיק את המלחמה, הסיכסוך המיותר והמסוכן עם ידידתנו הכי גדולה וההפרעה לתהליך הסדרה נובע מרצון לסייע לצאר של רוסיה.

סך הכל, הפושע מתנהג כאילו הוא מקבל הנחיות ממוסקבה בעודו מצפצף על אמריקה, ובמקום שהמצב ירגע יש החמרה מתמידה וגוברת הסכנה.

ציטוט:

“נתניהו מכשול, הוא אידיוט”: ביידן מוציא קיטור על ראש הממשלה.

בתקשורת האמריקנית דיווחו כי הנשיא תקף בשיחות את התנהלות נתניהו במלחמה: ניסינו להביא את ישראל לחתום על הפסקת אש אבל הוא “עושה לנו גיהנום”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? נשיא אמריקה הוא דמוקרט ציוני, והצאר של רוסיה הוא רודן אכזרי. משום מה, במבחן התוצאה הפושע המסוכן מאוד מעצבן את אמריקה, ורוסיה לא ממש מתלוננת שישראל חייבת להפסיק מייד את הלוחמה ולדון בהסדרה.

האם יתכן שהנאשם בפלילים קיבל כספים שאינם כשרים מגורמים עלומים? נראה שהוא פועל למען טובתה, שלומה וביטחונה של מדינת היהודים או מקלקל יחסים, מלהיט עימותים ומסכן את חיי החטופות והחטופים?

ועדת חקירה ממלכתית כבר הוקמה כדי לבדוק את פרשת כלי השייט, שלכאורה זיכתה את הפושע ברווחים אישיים עליהם משרד הביטחון לא ידע. יש אפשרות שמי שכביכול מוכן לסכן את ביטחון האומה למען עמלה כבירה בעבור צוללת מפלדה גם יקח כסף ממדינה זרה?

הערה אחרונה: התמונה המזוייפת בעבור המאמר הגיע למערכת מכתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה נטולת דיעה. במציאות, יתכן שהיחסים חמים וטובים, אבל שרה כנראה לא הייתה מסכימה שיהייה תיעוד מלא קירבה וחיבה מהמסיבה.

קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- יש שתיקה ואין תביעה. קישור למאמר בשם- ההדלפה כנראה תזכה בהכחשה. קישור למאמר בשם- הפושע מסתבך עם אמריקה? קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- מלחמה לא תביא רגיעה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “שוחד, מרמה ובגידה בשבועה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן