עזרה בינלאומית לדמוקרטיה הציונית

עזרה בינלאומית לדמוקרטיה הציונית

למרבה הצער, הנאשם בפלילים לא פעל כדי להגשים את חזונה של מדינת היהודים. במקום ביטחון, שיוויון ושלום קיבלנו אסון מלא יגון.

סרבנות לעצירת הלוחמה נוגדת את דרכה של הדמוקרטיה שרשמית רוצה הסדרה בשכונה, וסירוב לדון בפתרון מדיני תביא בעייה בגלל הפרה של החוק הבינלאומי.

מי יודע? אולי העולם התרבותי יעזור לנו להתגבר על הפושע הסידרתי, ונשוב לחזון הציוני המקורי.

ציטוט:

“צרפת גם תומכת באימוץ סנקציות ברמה האירופית נגד מתנחלים אלימים אלה. אנו עובדים עם השותפים האירופיים שלנו בהקשר זה”, מסר משרד החוץ בפריז.

“הקמת התנחלויות אינה חוקית על פי המשפט הבינלאומי וחייבת להיפסק. המשך ההתנחלויות לא מתיישב עם הקמת מדינה פלסטינית בת קיימא, שהיא הפתרון היחיד בשביל שישראלים ופלסטינים יוכלו לחיות זה לצד זה בשלום ובביטחון”.

עד כאן ציטוט.

כאמור, סרבנות להגשמת חזון הציונות כנראה תוביל לעימות שיצור קצת אי נעימות.

הכנופייה העבריינית שלעת עתה עדיין מנהלת את המדינה העברית מתנגדת למה שכתוב במגילה שיסדה אותה, שזה קצת כמו בגידה בחזון האומה לצורכי פוליטיקה וכדי לחמוק מהרשעה.

התורה מצווה שנסור מרע, שנעשה טוב ושנבקש הסדרה, אחרת לפעמים מותר לנטרל סכנה כי אין ברירה. לעומת המומלץ בספר מלא הקדושה המתחזים לכשרים דוגלים בשנאה, בהנצחת הלוחמה, והם פושעים שמסובכים או כבר הורשעו בערכאה.

למרבה המזל, דמוקרטיות חזקות, מבוססות ויציבות יעזרו לנו לנקות את האורוות, וימנעו אסונות.

סביר שהעבריינים המרדניים והקיצוניים יזעקו בקולות רמים שלכאורה קמים עלינו אוייבים רשעים ומנסים להכריח אותנו לקיים את מה שכתוב במפורש אצלנו בכתובים מאז הרבה שנים, אבל מטיבעם פושעים סידרתיים אינם אנשים אמינים, הגונים או ישרים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- המשך המלחמה יזיק למדינה. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאומי. קישור למאמר- מלחמה תדחה הרשעה? קישור למאמר בשם- הפושע מסתבך עם אמריקה? קישור למאמר בשם-מהמרים בחיים של אחרים  קישור למאמר בשם- קדושת החיים ונאשם בפלילים. קישור למאמר בשם- מלחמה לא תביא רגיעה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

4 thoughts on “עזרה בינלאומית לדמוקרטיה הציונית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן