רודנים מסוכנים וחוקים בינלאומיים

רודנים מסוכנים וחוקים בינלאומיים

אולי כדאי להגיש תלונה דחופה לבית הדין הבינלאומי שכן איראן מנסה לפתח נשק הרסני, וגם מצהירה על רצון להשמיד את החזון הציוני. במילים אחרות, קיים איום ברצח עם, ויש סיכון קיומי מוחשי וממשי לשלומו של העם הישראלי.

ציטוט:

איראן מאיימת: “ישראל יוצרת את התנאים להשמדתה, בקרוב תיעלם מהמפה”.
לאחר שנתיים של “הפוגה” בגלל הקורונה, באיראן שוב מציינים את “יום ירושלים” בהפגנות זעם ובנאומים תוקפניים • רבים יצאו לרחובות וראש משמרות המהפכה איים: “בקרוב המשטר הציוני לא יופיע על מפת העולם” • נשיא איראן הצהיר: “אנחנו מונעים מהציונים להשתלט על האזור”, בכיר במערך הגרעין רמז: “לא חוסכים שום מאמץ.

ציטוט:

העולם מודאג: האם לאיראן יש את היכולת להרכיב פצצת גרעין?
ראש הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית הזהיר כי “איראן לא שקופה לגבי מדיניות הגרעין שלה, וזה מעלה את הסכנות”. הדברים נאמרו בתגובה לדברי בכיר לשעבר בסוכנות הגרעין של איראן, שטען השבוע כי לטהרן יש את “כל הכלים הדרושים לפצצה”. אלה הרמזים של הבכירים האיראנים שעשויים להצביע על כך.

עד כאן ציטוט.

מעניין אם העולם יסייע לנו לפתור את הבעייה, שכן המזימה לביצוע רצח עם במדינה רחוקה, רק בגלל שנאה ורצון להטיל אימה, מהווה סיבה לדאגה.

חלילה, בית המשפט הבינלאומי לא יורה לאיראן להפסיק את מאמציה באופן מיידי יתכן שיתגלה שהארגון המכובד אינו מוסרי, אחראי או אנושי.

חוץ מזה, בלי בקשה מנומסת לעצור את המזימה לבצע פשע בקנה מידה מזעזע, חלילה עלול להתרחש אסון נורא, שכן יהייה צורך לנטרל את הסכנה בצורה נחושה ויעילה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- טהראן סומכת על רודן מסוכן? קישור למאמר בשם- התגרות עלולה להביא לעימות. קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן