אחדות זו סיסמא. עבריינות היא בעייה

אחדות זו סיסמא. עבריינות היא בעייה

העבריין עם האקדח והכיפה, זה הגזען המסוכן שהורשע בתמיכה בטרוריסטים שנאשם בפלילים מינה לנהל את המשטרה, לא ממש עוזר לפתוח צירים לתנועה לעברת סיוע. המרד החצוף הזה נעשה אפילו שזו החלטת הממשלה שהתחייבה לכבד את החוק הבינלאומי בזמן מלחמה, והוא חבר בה.

במילים אחרות, חבר בכנופיית ההנהלה פועל כנגד המדינה, וזו התנהלות מתריסה ומזיקה, וגם בעייה. לא הייתה ברירה אלא להורות לצבא להוציא גדוד מעזה ולפתור את התקלה.

העבריין הסידרתי שהוא גם כזבן נכלולי ונואף בוגדני התעלם מכל מיכתבי אזהרה ששלח אליו הצבא ומהתרעה שנתנו לו ראשי המערכת הביטחון כולה, ובמשמרת שלו אירע אסון מזעזע.

בעברית קלה, הפושעים בהנהלה לא פועלים למען חזון המדינה לביטחון, שיוויון והסדרה. למעשה, נראה שהם בוגדים בכתוב במגילה. הרשעים האנוכיים רוצים לרמוס את הדמוקרטיה ומעוניינים להנציח מלחמה, שנאה ואיבה, וזאת במטרה להשאר בשררה בעזרת טיפוח חרדה קיומית מתמידה, על אף הסיבוכים בערכאה והמחדל הנורא.

למרבה המזל, קצינים אחראים, דמוקרטים וציונים מהאופוזיציה התנדבו לעזור לכנופיית הפושעים לאחר שפרצה מלחמה, והסקרים מראים בהתמדה שהציבור מאוד מעריך את המנהיגים האמיצים על היותם ממלכתים ולא פוליטיקאים נכלוליים.

לעומת ההערכה והאהדה לגישה אחראית, בוגרת ורגועה שבני וגדי הביאו לממשלה, מצבו של הפושע בכי רע. המדינה כבר לא מאמינה לכזבן, ומבינה שהוא עבריין מסוכן. בצר לו, הוא מנסה להצר את צעדיהם של הטובים מימנו ולעשות פוזה קשוחה של שליטה.

ציטוט:

נתניהו החליט לבד על מניעת המשלחת לקהיר – גלנט, גנץ ואיזנקוט לא ידעו.
חברי קבינט המלחמה שמעו מהתקשורת על ההחלטה הישראלית לא להשתתף במו”מ באופן אקטיבי, ושרי המחנה הממלכתי נועדו כדי לדון במורכבות שבשהייה בממשלה. במפלגה מעריכים שרה”מ מנסה לדחוק את שניהם החוצה.

ציטוט:

גורמים שמעורים במו”מ: “חשש שנתניהו מטרפד את המהלך משיקולים זרים”
פרטים חדשים על הקרע בקבינט המלחמה • ראש הממשלה החליט למנוע את יציאת המשלחת הישראלית לקהיר – למרות שראשי המוסד ושב”כ אמרו לו בשיחות סגורות שכן יש סיבה להמשיך במגעים • את ההחלטה קיבל לגמרי לבד, למרות שהבטיח רק יום לפני כן לגנץ שישתף אותו בקבלת ההחלטות.

ציטוט:

גנץ מאשים: מערכת הביטחון לא ידעה על עסקת ה-F35.
שר הביטחון גנץ מאשים את נתניהו כי הסתיר את מכירת מטוסי החמקן לאמירויות: “לו היה למערכת הביטחון את המידע – היה הדבר מאפשר ניהול נכון ואחראי של התהליך”

ציטוט:

ריבלין הביע דאגה ממכירת הצוללת למצרים, מרקל הוכיחה שיש אישור ישראלי.
על הפגישה החגיגית בין המנהיגים לפני שנתיים לרגל 50 שנות יחסים העיבה מבוכה: מרקל הופתעה מדברי ריבלין נגד עסקת הצוללות עם מצרים, וגילתה שיש בידיה אישור ישראלי. במשטרה נערכים להשלים את עסקת עד המדינה עם מיקי גנור: “בידיו מידע על עוד פרשיות ביטחוניות.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? נראה שהפושע הסידרתי כל הזמן פועל בחוסר אחריות, ללא קשר לשבועת הנאמנות, ואין לו רצון להשיב את החטופות והחטופים אלא להתבצר בשררה, להפגין סרבנות ולהנציח עימות.

מי יודע? אולי ש”ס תסכים להצבעת אי אימון קונסטרוקטיבי במליאה וזה יעזור להוריד את הפושע הסידרתי מהבמה.

יש אימרה ישנה שאומר אמור לי הם חבריך ואספר לך שגם אתה פושע. מוזר שראש הכנופייה לא נעזר באנשים הגונים, מנוסים ונבונים אלא בליצים ועבריינים. לפי התנהלו נראה כאילו הוא מנסה לעצבן את האמריקאים, למדר את המתונים ולהבעיר עימותים, וזה דבר שרק יעזור לרודנים.

את התמונה המזוייפת שלחה למערכת בינה, שהיא מכונה שיצירת אשלייה היא יעודה. במציאות, החברים לא שותים בירה אלא כנראה ויסקי, שמפניה וודקה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר ב- N12 .קישור למאמר בסרוגים. קישור למאמר בשם- שוחד, מרמה ובגידה בשבועה? קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- יש שתיקה ואין תביעה. קישור למאמר בשם- ההדלפה כנראה תזכה בהכחשה. קישור למאמר בשם- הפושע מסתבך עם אמריקה? קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- מלחמה לא תביא רגיעה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן