הצבא שומר על הדמוקרטיה

הצבא שומר על הדמוקרטיה

מדינת ישראל היא דמוקרטיה שמשתדלת לשמור על החוק. למרבה הצער, בכל קבוצה יש שוליים סהרוריים, עברייניים, מרדניים, אלימים ותוקפניים, והרוב השפוי נאלץ מידי פעם לשים בפני המזיקים גבולות נחרצים, נחושים וברורים.

אומנם, הפושע שנאשם בפלילים מינה לנהל את המשטרה לא ממש מונע את חסימות הצירים וההפרעה, אבל למרבה המזל צבא ההגנה לישראל כן עושה את העבודה.

ציטוט:

עימותים בין חיילים למפגינים נגד הסיוע ההומניטרי בכרם שלום.

עימותים אירעו הבוקר בין עשרות בני אדם שהגיעו הבוקר להפגין במעבר כרם שלום, במחאה נגד הכנסת הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה, לבין חיילים שהיו במקום.

עד כאן ציטוט.

טוב לראות שאחרי שנים רבות פרעות, ההתקפות והתעללויות שאינן מוסריות, נימוסיות או אפילו חוקיות זוכות עכשיו לפגוש בחיילים קשוחים וחיילות אמיצות. חלילה, משום מה המשטרה לא מקבלת הוראות מלמעלה שפותרות הבעייה צריך לבקש עזרה מהצבא, וזו אומנם דרך קצת קשוחה אבל אין ברירה.

אולי הגיע הזמן שנפסיק להסית לשנאה ומלחמה, במיוחד משום שזו לא דרכה של תורה וגם לא חלק ממצע המדינה. למעשה, כבתובים כתוב- סור מרע, עשה טוב ובקש הסדרה, ויהודים מחוייבים לפעול לפי ההנחייה.

מזווית קצת אחרת לסוגייה, אפשר להבין שסוף סוף יש בהנהלה שינוי בגישה כלפי התנהגות עבריינית, מזיקה, אלימה ומתריסה.

מי יודע? אולי השכינה בכבודה ובעצמה גרמה לבני וגדי להתעלות מעל שיקולי פוליטיקה, להתנדב לסייע לכנופייה שכשלה, ולבוא לעזרת הדמוקרטיה מפני הקמים לכלותה.

הפוגרומיסטים הפרועים, הגזעניים והאלימים השתוללו בגבעות במשך שנים. הם הזיקו, תקפו ופגעו בשכנים, ולא ממש באו לפושעים הסידרתיים עונשים, כנראה בגלל פוליטיקאים עברייניים שבעצמם גם מצפצפים על חוקים ואחרים

כנראה שנגמרו הימים הטובים, ולובשי המדים עכשיו מונעים מהקיצונים המרדניים והעברייניים להתנהג כאילו אין אלוהים. סך הכל, שנאה אינה עיקרה של תורה, צריך לציית לחוקים במדינה, ופידיון שבויים יותר חשוב מחיסול כל האוייבים בגלל קדושת החיים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- עזרה בינלאומית לדמוקרטיה הציונית. קישור למאמר- מלחמה תדחה הרשעה? קישור למאמר בשם- הפושע מסתבך עם אמריקה? קישור למאמר בשם-מהמרים בחיים של אחרים  קישור למאמר בשם- קדושת החיים ונאשם בפלילים. קישור למאמר בשם- מלחמה לא תביא רגיעה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן