מלחמה תדחה הרשעה?

מלחמה תדחה הרשעה?

עבריינים סידרתיים שהם כזבנים נכלוליים בדרך כלל מסתבכים והופכים לנאשמים פליליים, אבל למרבה הצער זה עדיין לא אומר שהם מפיקים לקחים, לומדים, שולטים ביצרים או משתנים.

פושע סידרתי שמכזב לכולם בהצלחה במשך הרבה זמן לצורך אנוכי בסוף מגלה שההרגל הזהה יוצר רושם קצת שלילי. למעשה, זה מה שקרה בישראל למנהיג הלאומי.

ציטוט:

גורמים אמריקנים: “נתניהו מערב שיקולים פוליטיים בעניין החטופים, בלינקן הזדעזע”

מזכיר המדינה עזב את ישראל, וגורמים אמריקנים אמרו כי הוא חש מחויב יותר לעניין החטופים מאשר ראש הממשלה. בארה”ב סבורים שנתניהו מחפש עימות עם וושינגטון בעניין הפלסטיני.

ציטוט:

הפוך ממה שאמר נתניהו לבג”ץ: “פתאום” יש בעיה לנהל משפט בזמן מלחמה.

פרקליטי נתניהו מיהרו להגיד שאין בעיה לנהל מדינה בזמן משפט. כעת טוען סנגורו שהוא לא מצליח לתקשר עם רה”מ ובונה על “הפסקת אש”. השופטים למרבה הבושה דוממים. אתמול נשלחה שרה נתניהו לעדות היועמ”ש לשעבר וינשטיין. הוא לא יצא פראייר – אבל הפראיירים הגדולים הם אנחנו.

למה בכלל כבוד השופטים הלוקים באנמיות קשה בניהול המשפט לא מסבירים לעורך הדין שעל זה היה צריך לחשוב הלקוח שלו לפני שהחליט שהוא יכול להנהיג את ישראל בזמן שמתנהל נגדו משפט. השופטים למרבה הבושה דוממים לנוכח הזלזול הזה בשלטון החוק.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הנאשם הפלילי פעם סיפר שלכאורה אין בעייה לנהל מדינה ובאותו זמן ממש להיות נאשם בבית דין פלילי. הוא גם נשבע אמונים למדינה, אבל חטא, שגה ופועל בהתמדה למען טובתו האישית, שזה קצת כמו בגידה בהבטחה.

היום מתגלה שהכזבן הסידרתי נוהג לשקר כשהוא מדבר בפומבי, וזה קצת בעייתי. ללא קשר להרגליו המגונים של הפושע הנכלולי, אולי חשוב שיתקדם ההליך המישפטי אחרת יש סכנה שראש הכנופייה יקבל החלטות למען רווח אישי ולא בעבור העיניין הלאומי, וזה מאוד בעייתי.

סך הכל, ראש ממשלה שמסובך עד צוואר באןפן פלילי עלול להזניח את חובתו לעם הישראלי במטרה להמלט עצמו מישיבה במתקן כליאה ציבורי. חלילה, הוא עשוי לנסות סתם להאריך את הלחימה ולא להגיע להסדרה רק כדי לברוח מהדחה והרשעה בערכאה.

הערה אחרונה: את האיור המזוייף למאמר יצרה מכונה בשם בינה. במציאות, הפושע לא פורט על מיתרים אלא ממסובך בשלל תיקים פליליים.

יבוא יום והחוקים יתפסו את הנימלט מדיונים. נכון לעכשיו עדיין מנסים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- קדושת החיים ונאשם בפלילים. קישור למאמר בשם- מלחמה לא תביא רגיעה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

7 thoughts on “מלחמה תדחה הרשעה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן