הסדרים יותר נעימים מעימותים

הסדרים יותר נעימים מעימותים

הללויה! מסתבר שאפשר להגשים את חזון המדינה לביטחון והסדרה, אבל לא בטוח שהפושע הסידרתי רוצה להפסיק את הלחימה, וזאת לצורכי פוליטיקה וכדי לברוח מהדחה והרשעה.

סך הכל, העבריין הסידרתי אחראי למחדל לאומי נורא, נאשם בשלל כיתבי אשמה, ובתום המערכה סביר שתבוא לו הדחה והענשה. אם זה המצב, למה בעצם שהוא ירצה להפסיק את המערכה?

מה תעשה הדמוקרטיה לפושע שמסרב להגשים את דרכה, אולי גם בהשפעתה של מורשעת לקוייה ויורש יצר פרוע שברח לנוחות בטוחה בארץ רחוקה? נאשם פלילי יעצור את החזון הלאומי לצורך אישי וזה לא יעורר רעש ציבורי?

נוצר לנו מצב די מוזר שכמותו עוד לא היה בעבר. מצד אחד אפשר להגשים את החזון הלאומי ובכוחות משותפים לנטרל איום טרוריסטי, אבל הפושע הנכלולי בינתיים מסרב לדבר, וזה מאוד מפליא.

מי יודע? כנראה שזה קורה משום שהוא מפחד שיבוא אליו מאחורה איזה עשב שוטה גזעני ודוקרני מהמחנה הסרבני שאותו זיבל באופן תמידי, או שזה החשש מההרשעה והישיבה במתקן כליאה ציבורי.

ציטוט:

בלינקן: מדינות ערב רוצות לנרמל את היחסים עם ישראל – זו הזדמנות חסרת תקדים.

שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן טען היום (שבת) כי נוצרה “הזדמנות חסרת תקדים” בחודשים הקרובים לנירמול היחדים בין מדינות ערב לישראל: “מדינות רבות באזור מעוניינות לקדם את התהליך”, אמר בוועידת הביטחון במינכן. הוא ציין כי “צו השעה הדחוף” יקדם את הקמתה של מדינה פלסטינית, באופן שיבטיח את ביטחונה של ישראל.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, במקום שההנהגה הישראלית תצא במחול ותפעל בזריזות למען הגשמת חזון המדינה כנראה שתבוא התנגדות מצד חברי הכנופייה, זו ששלום, פשרה ורגיעה אינן חלק מחזונה בגלל העדפה לרודנות גזענית, כוחנית ולוחמנית שפושע סידרתי בראשה.

המדינה כנראה תביט במה שיקרה עכשיו על הבמה הלאומית בנשימה עצורה, בתיקווה או בריגשה מלאת סערה.

מי שיזעק ששלום ופשרה הם לכאורה סכנה או פרס לרשע ופשע ידגים חוסר הבנה בתורה ובמגילה, זו ששנאה או נקמה אינה עיקרה. לעומת זאת, תמיכה בהסדרה שתוביל לרגיעה, שיתוף פעולה ולוחמה מאוחדת נגד האלימות שמהווה סכנה תראה כוונה לסייע לאומה שכבר מספיק סבלה, ורצון להגשים את חזונה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם-עזרה בינלאומית לדמוקרטיה הציונית. קישור למאמר- מלחמה תדחה הרשעה? קישור למאמר בשם- הפושע מסתבך עם אמריקה? קישור למאמר בשם-מהמרים בחיים של אחרים. קישור למאמר בשם- קדושת החיים ונאשם בפלילים. קישור למאמר בשם- מלחמה לא תביא רגיעה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “הסדרים יותר נעימים מעימותים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן