כזבן, זגזגן, ועבריין מסוכן

כזבן, זגזגן, ועבריין מסוכן

כאשר כזבנים סידרתיים משמיעים דברים שהם לגמרי סותרים יש סיכוי מצויין שהם לגמרי צודקים, אבל רק בחצי מהמקרים.

ציטוט:

נתניהו באו”ם: מאמין ומחויב לפתרון שתי המדינות.

ציטוט:

נתניהו: “אשמח שטראמפ יעזור לי לקדם שתי מדינות לשני עמים”
ראש הממשלה אמר בראיון לרשת CBS כי הוא עדיין תומך בהקמת מדינה פלסטינית: “לא שיניתי את עמדתי, אנחנו רוצים שתי מדינות שחיות בשלום עם הסדרי ביטחון ראויים”.

ציטוט:

נתניהו מתנער סופית מנאום בר אילן: אם אבחר, לא תקום מדינה פלסטינית.

בניסיון למשוך קולות נוספים מהבית היהודי, אמר רה”מ בראיון לאתר nrg: “כל מי שהולך להקים מדינה פלסטינית נותן שטח התקפה לאיסלאם הקיצוני. השמאל טומן ראשו בחול, אבל אנחנו ריאליים”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, אם תהייה הסדרה הפושע יספר שתמיד הביע תמיכה בחזון המדינה.

מצד שני, חלילה הכזבן הסידרתי יכנע למורשע גזעני, סרבני ותוקפני או ינסה לשמר לעצמו תמיכה בעזרת מתן שוחד בכסף ציבורי ויסרב להגשים את המצע הרשמי של העם הישראלי, יש לרב גוגל שלל ציטוטים שיראו שהוא גם תומך ברעיון הופכי.

נו, טוב. מה אפשר לומר? קצת קשה לדעת מה אמיתי כשהעבריין הסידרתי מכזב ומזגזג באופן שיגרתי.

ללא קשר לעמדתו הנוכחית של הנאשם הפלילי, כנראה שהעולם יחליט מה יקרה באופן עצמאי וחוקי. סך הכל, הפושע כבר הבטיח הרבה פעמים אבל לא הצליח לבצע את הדברים. יתכן שעכשיו הוא יקבל עזרה מחברים.

ההיסטוריה כנראה תראה שהנאשם גרם לעם היהודי נזק רציני, ושסופו הפוליטי היה עגמומי. מה לעשות. כשחוטאים, שוגים ומצפצפים על חוקים בסוף מסתבכים. ככה זה בחיים.

מצער להבין שמנהיגים חוטאים ועברייניים לפעמים גורמים נזקים עצומים להמון אנשים. בדרך כלל, בדמוקרטיה ניתן לתקן את הפגמים הללו בעזרת הטלת פתקים בחריצים.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה נטולת דיעה או הבנה. במציאות, הפושע אולי מנסה להיות להטוטן אומן אבל הוא בעצם עבריין.

קישור למאמר בגלובס. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הסדרים יותר נעימים מעימותים. קישור למאמר בשם- מלחמה לא תביא רגיעה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “כזבן, זגזגן, ועבריין מסוכן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן