קללות מבטאות רגשות

קללות מבטאות רגשות

בדרך כלל ובמיוחד בציבורי נשיא ארצות הברית נראה כאדם מאופק, משכיל, בעל גישה תרבותית, חייכן ונימוסי.

בזמן האחרון כנראה שכמה פושעים מסוכנים העלו לו את הסעיף, והבחור קצת שינה את הטון. סך הכל, הוא מאוד מתאמץ לדבר בהיגיון ולמנוע אסון, אבל הביריונים העברייניים מסרבים להקשיב לו, ומעודדים עימותים שיביאו להמון הרס, נזק, שכול ויגון.

ציטוט:

ביידן קילל את פוטין: “בן זונה משוגע”. הקרמלין: “הוא מנסה להיראות כמו קאובוי מהוליווד”

ציטוט:

דיווח: ביידן כינה את נתניהו “בחור פאקינג רע”. הבית הלבן מכחיש.
טור באתר “פוליטיקו” ציין כי ביידן קרא לרה”מ בשיחות סגורות “BAD FUCKING GUY”, כשברקע הדאגה במפלגה הדמוקרטית שתמיכת וושינגטון בהמשך המלחמה בעזה תעלה לנשיא בבחירות. עוד נטען כי החשש של ביידן הוא שנתניהו יגרור את האמריקנים למלחמה רחבה במזרח התיכון, כדי ש”הלחץ עליו להפסקת אש יתפוגג”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, כאשר אדם מנומס, דיפלומטי ורגוע מתחיל להשמיע דיברה נאצה שמביעים תיסכול, דאגה ואכזבה, כנראה שיש לדבר סיבה טובה, והדבר כמובן מעורר חרדה עולמית רבה שכן ברור שעוד אין הסדרה אלא דהירה לקראת אפשרות של בעירה נפיצה.

מה אפשר לומר? כנראה שקללות מביעות רגשות שנובעות מאי הסכמות, וזה אולי מובן, טיבעי, לא נימוסי ואנושי, אבל בכל זאת הפרחת נאצות עדיין עדיפה מללכת מכות.

נשיא אמריקאי פעם אמר בשלווה שעדיף לדבר ברוגע ולא להקים קול זעקה, במיוחד אם יש לך מקל קשה וארוך בחגורה. ללא קשר לעיצה הטובה, לפעמים צריך להרים את הקול כנגד רשע ופשע, אחרת אין ברירה אלא לפעול בצורה יותר ברורה ונחושה כדי לנטרל סכנה.

הערה אחרונה: את האיור המשעשע זייפה בעבורנו בינה, שהיא מכונה נטולת תובנה. במציאות כבוד הנשיא האמיץ והנחוש בדרך כלל לובש חליפה יפה. חוץ מזה, נחמד שעבדיו של הצאר ברוסיה מקבלים השראה ספרותית מתמונה הזוייה שפורסמה אצלנו לפרהסיה אך לאחרונה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- נאשם פלילי, פושע סידרתי ונזק לאומי. קישור למאמר בשם- הסדרה, שלום וחזון האומה. קישור למאמר בשם- פושע סרבני ועולם ציוני. קישור למאמר בשם- קדושת החיים ונאשם בפלילים. קישור למאמר בשם- מלחמה לא תביא רגיעה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן