נאשם פלילי, פושע סידרתי ונזק לאומי

נאשם פלילי, פושע סידרתי ונזק לאומי

הנאשם בפלילים לאחרונה הצהיר ברבים שאין לו כוונה לגרש מעזה תושבים או לכבוש שם שטחים. באנגלית זה נשמע מרשים.

למרבה הבושה, שותפיו הקיצוניים, המרדניים, הלוחמניים והגזעניים של מפריח הכזבים הראו היום לעולם שהם מצפצפים עליו מהמקפצה, ועושים מה שהם רוצים ללא קשר לטובתה של מדינת היהודים, לחוקים או להסכמים בינלאומיים.

ציטוט:

נבוכים ושותקים: מאחורי סירוב נתניהו וצמרת הליכוד להתנער מ”החזרה לעזה”
רוב שרי מפלגת השלטון שלא נכחו בכנס הימין חשו אי-נוחות, אז למה הם חוששים לצאת נגדו בפומבי? רבים מאנשי הליכוד מסרבים למקם כעת את נקודת הקיצוניות שלהם, נתניהו לכוד בברית הכלואים עם סמוטריץ’ ובן גביר – והאתגר האמיתי עוד בפתח.

הפקת כנס “החזרה לעזה”, בעיצומה של הלחימה בחאן יונס ובאזורים נוספים ברצועה, תפסה אמש (ראשון) חלק מבכירי הליכוד במבוכה גדולה. על הבמה בבנייני האומה בירושלים, מול מאות תומכים נלהבים, נשמעו טקסטים שהיו פעם נחלתם של קיצוניים בימין, אנשי שוליים וספסלים אחוריים שאפילו הם דאגו להשמיע את המסרים במשורה.

אלא מה שהיה פעם בשוליים הפך למיינסטרים. שלושה שרים מהליכוד – חיים כץ, שלמה קרעי ועמיחי שיקלי – היו באירוע שבו נזרקו לחלל האוויר אמירות כמו “להגדיל את שטח המדינה”, “שלטון צבאי בעזה”, “טרנספר לפלסטינים”, ועלו עוד ועוד רעיונות שעה שהלוחמים עדיין בעיצומה של לחימה להשגת מטרות המלחמה.

ציטוט:

נתניהו, ערב הדיון בהאג: “לא נכבוש את עזה לצמיתות ולא נעקור אוכלוסייה”.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הפושע הצהיר והתחייב פומבית שלא נגרש אוכלוסיה או נתנחל בעזה, אבל למרבה המבוכה הגזען המורשע שהוא מינה לשלוט על המשטרה חשף מזימה לגמרי הפוכה, שזה קצת כמו מרידה מתריסה וחצופה או הלבנת פנים בפרהסיה.

אז מה נספר לבית המשפט הבינלאומי? איזה משתי הגישות הסותרות מייצגות את הצד הישראלי? למי אפשר להאמין? לשר הגזען שהוא פושע סידרתי או לראש הכנופייה הכזבן שהוא נאשם הפלילי?

חוץ מזה, זה נראה קצת בעייתי שעורך דין מצהיר על כוונה לבצע פשע שאינו חוקי, ועוד בטקס חגיגי ופומבי. למה לסבך את המדינה באופן משפטי? לא מספיק לנו ההליך הנוכחי?

הערה אחרונה: הציור המוזר למאמר נשלח למערכת על ידי כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה שנבנתה במטרה לזייף איורים מדימיונה הפרוע. במציאות, כלל לא בטוח שהנאשם בפלילים יודע איך משמיעים בו זמנית שתי נעימות שונות משני חלילים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בגלובס. קישור למאמר בשם- השר המרדני לביזיון לאומי. קישור למאמר בשם- למה הפושע מקדם מלחמה? קישור למאמר בשם- פוליטיקאים אנוכיים ונזקים לאומיים. קישור למאמר בשם- הכנופייה כשלה ובא אסון נורא. קישור למאמר בשם- הכנופייה רוצה להמשיך במלחמה. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מה?

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן