מרד בחזון לציון יביא אסון

מרד בחזון לציון יביא אסון

למרבה הצער, פושע סידרתי שהוא גם כזבן נכלולי ונאשם פלילי הביא לממשלה עבריין מורשע במטרה לגייס לו תמיכה שאולי תמנע הדחה והרשעה. התוצאה העגומה של המזימה היא שעכשיו המדינה כולה מסובכת במלחמה ונמצאת בבעייה גדולה.

בפועל, הגזען המרדני, העברייני והלוחמני מסרב להגיע להסדר מדיני, ומאיים לפגוע במעבר סיוע הומניטרי שזה דבר שאינו חוקי. בנוסף, הוא מזיק בהתבטאויות מסוכנות והזויות למצבנו הבינלאומי, וגם מכריז ברוב חוצפה על רצון זדוני לפגוע בתיפקוד הממשלה, אפילו שהדבר יגרום נזק רציני לאומה שכבר מספיק סבלה.

ראש הכנופייה מפחד לשים גבולות לשותפיו המרדניים, הקיצוניים והמסוכנים בגלל חשש מוצדק להגיע לתא ולבלות מאחורי סורגים. בעיברית קלה, הפושע נתון לסחיטה שאינה כשרה והדבר פוגע באומה כולה, מזיק לה ומסכן אותה.

העולם מביט בנו ורואה שהשר הפושע המורשע מתבטא באופן מבזה וכלום לא קורה, כאילו שראש הכנופייה הנאשם בפלילים מסכים עם זה.

ציטוט:

רוקדים כל הדרך למלחמה הבאה: כשראש הממשלה שבוי בידי הבייס.

אזרחי ישראל הביטו אמש בעיניים קרועות במשתתפי כנס ההתיישבות-מחדש בעזה, האנשים שעבורם המלחמה היא דרך חיים וכל קורבן שלה הוא רק שלב בדרך לקורבן הבא. הגיע הזמן שנתניהו יחליט אם הוא מנהיג פרגמטי או חמורו של הימין המשיח.

ציטוט:

בן גביר מאיים: אם הוראות הפתיחה באש בעזה לא ישונו – נשבש את עבודת הקואליציה.

ציטוט:

גנץ נגד כנס “החזרה לעזה”: “מי שרקד ופילג, אינו מחליט ומי ששותק ונגרר – אינו מנהיג”

12 שרים ו-15 חברי כנסת השתתפו אמש בכנס תמיכה בחידוש ההתיישבות היהודית ברצועת עזה • הליכוד: גם לימין יש חופש ביטוי • כרמית פלטי קציר, שאחיה חטוף בעזה: “עם שלם לא נושם והם רוקדים?” • השר איזנקוט: “בעת שחיילי צה”ל נלחמים, אחרים מוצאים זמן לאירוע מפלג”

ציטוט:

ארגון מחאת הימין קרא לפעיליו להמשיך את חסימת משאיות הסיוע לעזה.

ציטוט:

משטרת ישראל הופכת למשמרות המהפכה.

בתחילת אוגוסט האחרון הותקף בתל אביב באלימות קשה נער בן 18, אמיתי עבודי. שלושה גברים לפתו אותו. היכו אותו באגרופים. חנקו אותו בעזרת השרשרת שענד. משכו בשערו. נתנו לו ברכיה בגב. משקפיו הוטחו לקרקע בלי שאיפשרו לו לאספם. גררו אותו על הכביש כשאחד מהם לוחש באוזנו: “הלילה אני אאנוס את אמא שלך, אני אפתח אותה”. אחר כך כבלו את ידיו מאחורי גבו והמשיכו להכותו. הוא דימם מפיו וביקש מים. הם לעגו לו וסירבו. המקרה תועד במספר סרטונים ומגובה בעדויות ראייה ושמיעה.

עד כאן ציטוט.

בקיצור, הפושע המורשע מצפצף על ראש הכנופייה עם שלל כיתבי האשמה וגורר את המדינה כולה לבעייה חמורה. התנהגותו מראה שהעבריין הסידרתי מאמין בדיקטטורה אלימה, וזה לא חזון המדינה או מיצווה מהתורה.

קצת חבל שאת חזון הדמוקרטיה תהרוס כנופייה אלימה ששלום, הסדרה ושיוויון אינם דרכה. מי יודע? אולי עדיין יש סיכוי להציל את המדינה וחזונה מהפושעים שקמים לכלותה? נראה שהמערכה בעיצומה ועוד אין הכרעה.

ללא שינוי בהנהגה, הצבעת אי אימון קונסטרוקטיבי במליאה או פסיקה אמיצה בערכאה קצת קשה כרגע לראות איך יוצאים מהבעייה, ויש סכנה להחמרה שכן הכנופייה מאבדת שליטה.

הערה אחרונה: התמונה המזוייפת למאמר התרוצצה ברשת. כמובן שהיא לא נכונה, שכן הפושע עוד לא נעצר והושם במתקן כליאה עד לתום ההליך בערכאה.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- נאשם פלילי, פושע סידרתי ונזק לאומי. קישור למאמר בשם- השר המרדני לביזיון לאומי. קישור למאמר בשם- למה הפושע מקדם מלחמה? קישור למאמר בשם- פוליטיקאים אנוכיים ונזקים לאומיים. קישור למאמר בשם- הכנופייה כשלה ובא אסון נורא. קישור למאמר בשם- הכנופייה רוצה להמשיך במלחמה. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “מרד בחזון לציון יביא אסון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן