קיצוניים מרדניים ואסונות לאומיים

קיצוניים מרדניים ואסונות לאומיים

ישראל התחייבה לכבד את החוק הבינלאומי בפומבי ובאופן רשמי. למעשה, הדבר כתוב במפורש במגילה שהצהירה על הקמת דמוקרטיה עצמאית לעם היהודי.

למרבה הצער, פושע סידרתי, שהוא גם מרדן גזעני ועבריין תוקפני מונה על ידי נאשם פלילי לתפקיד לאומי, והמורשע החצוף מזיק לביטחון המדינה ללא הרף לצורך פוליטי ואנוכי.

ציטוט:

בעקבות מחאת הימין: הכביש המוביל למעבר ניצנה נחסם לתנועה.

הכביש המוביל למעבר ניצנה שבגבול עם רצועת עזה נחסם היום (שלישי) לתנועה לאחר שמפגיני תנועת הימין “צו 9” הגיעו למקום במטרה לחסום משאיות סיוע הומניטרי שעושות את דרכן לשטח הרצועה.

עד כאן ציטוט.

לא די שסובכנו על ידי פושע נכלולי בבית דין בינלאומי לאחר תגובתנו הנחרצת לטבח רצחני והמוני, עכשי גם נשמעים איומים מפחידים בגירוש תושבים, שאיפות הזוייות להקמת מאחזים בילתי חוקיים בשטחים כבושים, ואפילו יש הפרעה פעילה להכנסת סיוע אזרחי שיקיים הסכמים ואולי יקדם הסדרים.

בעברית קלה, הפושע שממונה על המשטרה משום מה לא מצליח לפנות ציר מחסימה שמבצעים חבריו לגישה השגוייה, וזה תמוה. חוץ מזה, ההפרעה לציר התנועה נוגדת את עמדתה הרשמית של הממשלה.

אז מי שולט במדינה? שר מרדני, חוצפני ועברייני שמצפצף על החוק וגורם לנו סכנה או ראש הכנופייה המסובך עד צוואר בכיתבי אשמה ובאחריות לאסון נורא שלא נמנע?

כנראה שאם המשטרה לא מסוגלת לבצע את תפקידה בצורה יעילה שוב יש צורך לבקש מהצבא שיקח אחריות, יכריז גם על המעבר בניצנה כשטח צבאי סגור ויעצור את המורדים שמסכנים ומסבכים את המדינה בכוונה.

ההיסטוריה מראה שקיצונים מרדניים ולוחמניים מובילים אותנו לחורבנות לאומיים. למה שנחזור על מישגים כואבים ועגומים? לא עדיף לסור מרע, לעשות טוב ולבקש הסכמים מצילי חיים?

התמונה המפחידה שמבהירה את הסכנה פורסמה בזמן ישראל, והיוצר הוא אורן אדלר. אין למערכת מושג אם היא אמיתית או רק יצירתית.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הסכנה בגישה השגוייה של הכנופייה. קישור למאמר בשם- הכנופייה מתנגדת לחזון המדינה? קישור למאמר בשם- מרד בחזון לציון יביא אסון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “קיצוניים מרדניים ואסונות לאומיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן