הכנופייה מתנגדת לחזון המדינה?

הכנופייה מתנגדת לחזון המדינה?

כנופייה זה כינוי לחבורה עבריינית שנוהגת להפר חוק ולהסתבך בצורה משפטית בצורה סידרתית.

למרבה הצער, על הנהגת הדמוקרטיה הישראלית השתלטה כנופייה נכלולית, וזו בעייה קיומית די מדאיגה. הפושעים שחברים בה עוסקים בהסתה לשנאה ובבגידה בחזון המדינה לשיוויון והסדרה, והדבר מסכן את האומה שכבר מספיק סבלה.

הסדרה אזורית לא תעצור את הלוחמה בכל מי שזומם להיות סכנה רצחנית, אבל מאוד תשפר את מצבה של האומה העברית. מי שמתנגד להסדרה בעצם מזיק ופוגע במדינה, וגם בוגד בחזונה.

על אף המאמצים הארסיים והנפיצים שהם עושים, קיצונים, פושעים, גזענים, עבריינים, סרבנים וחמדנים לא ירמסו את החזון הלאומי של מדינת היהודים. אולי הם מנסים לעשות גלים, אבל החוקים כתובים וגם ברורים.

ציטוט:

השרים בני גנץ וגדי איזנקוט גינו את הכנס שבו השתתפו שורה של שרים וחברי כנסת, גם מהליכוד, וגנץ גם מתח ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו שנכון לשעות הצהריים – יותר מחצי יממה לאחר הכנס – לא התייחס לאירוע ולא גינה אותו. זאת, חרף חשש מנזק תדמיתי ומדיני לישראל בעולם. “התרענו בפני רה”מ לפני הכנס, מי שרקד ופילג – לא מחליט. מי ששותק ונגרר – לא מנהיג”, מסר גנץ.

בליכוד גיבו בהודעה רשמית את משתתפי הכנס, ומסרו: “גם אם יש מישהו שלא אוהב זאת, הליכוד היא תנועה דמוקרטית ובמדינת ישראל יש חופש ביטוי לכולם – גם לימין. ראש הממשלה נתניהו כבר הבהיר שההחלטות הקובעות מתקבלות בקבינט ובממשלה”.

הודעתו של גנץ הגיעה כמה שעות אחרי שאיזנקוט גינה את הכנס ראשון, ומסר בהודעה חריפה למדי: “כל מי שהשתתפו אתמול באירוע בבנייני האומה ובעיקר נבחרי ציבור – לא למדו דבר וחצי דבר מאירועי השנה האחרונה, על החשיבות לפעולות בהסכמה לאומית רחבה ועל סולידריות בחברה הישראלית”, אמר איזנקוט.

עד כאן ציטוט.

שנאה אינה עיקרה של תורה, ובמגילה כתוב שאנו רוצים ביטחון, שיוויון והסדרה. מצער לראות שחברי הכנופייה מסרבים לכבד את הכתוב במגילה ובוגדים בעיקרה לצרכי פוליטיקה. מצד שני, החוק והפרהסיה כנראה יתקנו את הבעייה.

הערה אחרונה: את התמונה ההזוייה למאמר זייפה כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה נטולת תודעה. במציאות, ההליך המשפטי אומנם החל אבל טרם באה הכרעה או הרשעה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- מרד בחזון לציון יביא אסון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

4 thoughts on “הכנופייה מתנגדת לחזון המדינה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן