שחיתות, נהנתנות, אנוכיות ועבריינות

שחיתות, נהנתנות, אנוכיות ועבריינות

כנראה שבזמן שבארץ יש מאות אלפי עקורים ומפונים מבתים חרבים, והלוחמים עדיין פועלים באומץ נחוש להגן על מדינת היהודים, לנאשם בפלילים יש צרכים אישיים חיוניים וחשובים שנוגעים לרווחתה של המורשעת עם הליקויים.

ציטוט מהארץ:

משרד ראש הממשלה אישר בזמן המלחמה שיפוץ בבריכה בביתה הפרטי של משפחת נתניהו בקיסריה.

ל”הארץ” נודע כי בחודשים האחרונים אושרו תיקונים נוספים בבית. את ההחלטה קיבל מנכ”ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי, ולפי מקור במשרד האוצר היא עוררה מחלוקת בינו לבין חשב המשרד.

החשב, רועי בנבנישתי, ביקש לעזוב את תפקידו על רקע העימותים סביב מימון ההוצאות של ראש הממשלה ובני משפחתו, אך לאורך זמן רב התגלע קושי במציאת מחליף.

עד כאן ציטוט שלכאורה מעיד על אטימות, נהנתנות חסרת התחשבות, עבריינות, נכלוליות ושחיתות.

מה אפשר לומר? אולי היה יפה לבטל את ההוצאות ולתרום את הכסף למטרות לאומיות חשובות?

הערה חשובה: את התמונה המזוייפת יצרה בעבר המערכת כתבתנו בינה, שהיא מכונה בעלת דימיון פרוע. במציאות, אין סיכוי שהפושע היה מאפשר צילום שמראה לפרהסיה שהוא נהנתן עבריין שלא מתחשב בה, שכן זה היה קצת מקלקל לו את הפוזה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- מרד בחזון לציון יביא אסון. קישור למאמר בשם- נאשם פלילי, פושע סידרתי ונזק לאומי. קישור למאמר בשם- הכנופייה כשלה ובא אסון נורא. קישור למאמר בשם- הכנופייה רוצה להמשיך במלחמה. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן