הצבא מגן על המדינה

הצבא מגן על המדינה

יתכן שצבא ההגנה לישראל יצליח לעצור קומץ מורדים אלימים שמנסים להפר חוק, להפריע ולקלקל ללא התחשבות במדינת היהודים.

מצער לחשוב שהפושע שמונה על ידי נאשם בפלילים לשמור על הביטחון הלאומי מתאמץ להפריע ולא ממש מסייע למצב המדיני, אולי בגלל שהוא סרבן קיצוני, תוקפני, מרדני וגזעני.

ציטוט מ- N12:

מפגינים ניסו לחסום את מעבר כרם שלום, 18 מהם עוכבו.

תנועת צו 9, ממובילות המחאה נגד הכנסת הסיוע ההומניטרי, טענה כי המשטרה הפעילה אלימות נגד מפגינים שניסו לחסום את המעבר לשיירות משאיות האספקה לעזה.

משעות הבוקר עברו בכרם שלום 137 משאיות אספקה, לתוך רצועת עזה. במקום התקבצו כ-200 מפגינים, והם נבלמו בידי כוחות הביטחון מלחסום את המשאיות. 18 מהמפגינים עוכבו.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? טוב שכוחות הביטחון שומרים על שלומה של ציון.

חבל שהפושע שהופקד על המשטרה לא מכבד את חזון המדינה או את הדמוקרטיה ובמקום להרגיע מקדם מהומה מזיקה. נו, טוב. כנראה שבגלל זה יש לנו צבא שישמור על הדמוקרטיה מהזדים המסוכנים הקמים מידי פעם בכל דור ודור לכלותה.

למה הפושע המורשע מנסה לקדם מלחמה ואת הרעיון ההזוי של התנחלות בעזה? סך הכל, חזון המדינה מדבר על שאיפה להסדרה, והפרת חוק בינלאומי תגרום למדינה צרה צרורה.

כאמור, טוב שלכוחות הצבא יש יותר עוצמה מאשר לאלה שנמצאים תחת ידו של העבריין שמפקד על המשטרה. חשוב לשמור על החוק, אחרת מתפתחת בעייה. בעזרת השם, הדבר ברור למתחזה ליהודי שסבור בטעות ששנאה אלימה היא עיקרה של תורה.

קישור למאמר בחרדים 10. קישור למאמר בשם- שבועת אמונים ופושעים סידרתיים. קישור למאמר בשם- קיצוניים מרדניים ואסונות לאומיים. קישור למאמר בשם- הסכנה בגישה השגוייה של הכנופייה. קישור למאמר בשם- הכנופייה מתנגדת לחזון המדינה? קישור למאמר בשם- מרד בחזון לציון יביא אסון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן