פוליטיקאים אנוכיים ונזקים לאומיים

פוליטיקאים אנוכיים ונזקים לאומיים

זה קצת לא נעים, אבל כנראה שגם בעולם מתחילים לגלות שבישראל מולך פושע סידרתי, אנוכי, כזבני, כוחני, נכלולי ומזיק שנאשם בפלילים.

בית המשפט הבינלאומי, האו”ם, האיחוד האירופי, ארצות הברית ואפילו מתווכות אזוריות נדהמות לאחרונה לגלות את מה שמזמן ידוע לישראלים ולישראליות.

ציטוט:

קטאר נגד נתניהו: פוגע בתיווך – מסיבות פוליטיות.
בהקלטות שפורסמו נשמע ראש הממשלה אומר כי “במובן מסוים, קטאר יותר בעייתית מהאו”ם”. דובר משרד החוץ בדוחא תקף: “מזועזעים. אם האמירות נכונות – הוא רק מפריע להליך, במקום להביא להצלת חפים מפשע – כולל חטופים ישראלים”. קשיים גם עם המתווכת השנייה מצרים: א-סיסי סירב לענות לשיחת טלפון מנתניהו.

ציטוט:

ביידן: נתניהו צריך לעשות שינוי, ישראל מאבדת תמיכה.

נשיא ארה”ב ג’ו ביידן הביע ביקורת חריגה על ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי הוא צריך “לשנות את עמדתו” על פתרון שתי המדינות – ולא יוכל לעשות זאת עם ממשלתו הנוכחית.

עד כאן ציטוט.

יש פתגם ישן שמתחיל במילים- “אם כולם אומרים”. מי יודע? אולי יש משהו בדברים.

תקופה לא קלה או פשוטה מתקרבת ובאה. מאמצים כבירים מושקעים בניסיון להרגיע את המתלהמים הלוחמניים והאלימים, וגם יש אפשרות די סבירה שלא תהייה ברירה אלא לעמוד בנחישות כנגד סיכונים גדולים.

רק רשעים, רודנים, יצרני נשקים ופוליטיקאים רודניים מרוויחים כשהתותחים רועמים והרבה מאוד אנשים נפגעים. למה לתת לפושעים מסוכנים הזדמנות לגרום נזקים לכל האחרים?

שלוש פעמים ביום המתפללים אומרים- שים שלום, והסדר אזורי הוא גם חלק מרכזי מהכתוב במגילה שהצהירה על הקמת דמוקרטיה עברית שוחרת הסדרה ליהודים.

אם נגזר עלינו להתמודד עם איומים כדאי מאוד שבראש המערכת לא יעמוד פושע שאחראי למחדלים וכשלים כואבים. חוץ מזה, נראה שמעלליו המסוכנים של הנאשם בפלילים בעצם רק עוזרים לאוייבים, ואין סיכוי ממשי להשבת החטופות והחטופים או להגעה להסדרים אזוריים.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת למאמר הזה שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה נטולת תובנה. במציאות, כלל לא בטוח שלרודנים כוחניים ואנוכיים יש יכולת זימרה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בסרוגים. קישור למאמר בשם- הכנופייה כשלה ובא אסון נורא. קישור למאמר בשםן- העם איבד אימון בנאשם? קישור למאמר בשם- הפושע מעודד התקפה על הצבא? קישור למאמר בשם- הנאשם בפלילים אינו אור לגויים. קישור למאמר בשם- פושעים קיבלו כספים הומניטאריים? קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “פוליטיקאים אנוכיים ונזקים לאומיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן