פושעים קיבלו כספים הומניטאריים?

פושעים קיבלו כספים הומניטאריים?

למרבה הצער, קצת קשה להאמין לדבריו של העבריין הסידרתי שכן הוא כזבן נכלולי ולא רק נאשם פלילי.
בציבורי, הפושע מספר שהוא לכאורה אישר העברת כספים לטרוריסטים רצחניים לצרכים הומניטאריים, אבל לנוכח הזוועות שבוצעו בשבת השחורה דומה שהם שימשו לצרכים אחרים.

במציאות, המזומנים מימנו בתי חרושת לטילים, אמצעים מסוכנים, לביצורים מרשימים ולאימונים. לפני שלושה חודשים הכל התפוצץ לנו בפנים ומאז אנו נלחמים.

ציטוט:

נתניהו על העברת הכסף הקטארי לחמאס: “הלך לנושאים הומניטריים”

עד כאן ציטוט.

במקום לקחת אחריות על המחדלים הנוראיים והכשלים המזעזעים שארעו במשמרת שלו הפושע מנסה להאשים את הצבא בכישלונו שלו, וזאת אפילו שאגף המודיעין שלח לו הרבה מיכתבים, וקצינים בכירים עשו ככל יכולתם להתריע בפני הממונים, אפילו ברבים.

העיתון האיטלקי קוריירה דה לה סרה לאחרונה פירסם כתבה שמספרת שראש הכנופייה קיבל כסף מקטאר הנדיבה לצורכי פוליטיקה עוד לפני שאישר הכנסת תקציבי עתק לעזה.

עד עתה, הפושע משום מה לא אץ או רץ להגיש תביעת דיבה כנגד מפרסמי הידיעה, וזה מעורר תמיהה. סך הכל, תביעות השתקה הן מנהג שיגרתי אצל המשפחה הלקוייה. אולי הוא חושש שלעיתון יש הוכחה ולכן מעדיף לשמור על דממה?

האם יתכן שהנאשם עשה עסקים עם אוייבים וטרוריסטים למען רווחים אישיים בלי לחשוב על ביטחון מדינת היהודים? יכול להיות שלצרכים פוליטיים הוא התעלם מהמתריעים ומשלל מיכתבי האזהרה ששלחו אליו קצינים בכירים?

אומנם, המחשבה שלעיל קצת מזעזעת ומפחידה, אבל במבחן התוצאה זו כנראה המציאות המרה. אולי הדבר שווה בדיקה, שכן מדובר בשלומה וביטחונה של המדינה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “פושעים קיבלו כספים הומניטאריים?

  1. פינגבאק: itonBareshet

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן