המזימה לפגוע במדינה חסינה?

המזימה לפגוע במדינה חסינה?

חברת כנסת צרחנית, תזזית, דעתנית, שתלטנית, כוחנית ולא ממש נימוסית פירסמה לציבור מידע שפוגע ישירות בכוחות הביטחון של הדמוקרטיה העברית.

ציטוט:

ראש השב”כ על גוטליב בישיבת הקבינט: “שקר, חצתה קו אדום”
פרשת טלי גוטליב והפרסומים שעוררו סערה הגיעה לדיון גם בישיבת הקבינט • השרה רגב שאלה את ראש השב”כ אם יש אמת בדברים, והוא השיב: “אין, זה פשוט שקר” • השר טרופר ביקש מנתניהו לגנות את הדברים.

עד כאן ציטוט.

לא רק שהדברים שחברת הכנסת הסוררת הפריחה הם הזויים ולא לגמרי מדוייקים, אלא שחשיפת פרטים מזהים גורמת לסיכונים ונזקים.

כנראה שהנציגה, שאולי מתקשה בשמירה על איפוק, רגיעה שלווה ושליטה ביצר הרע, חשה חסינה מחמת מעמדה, ולכן העזה לממש את מזימתה הנלוזה לנסות להזיק ולפגוע.

לא בטוח שגרימת נזק במכוון לכוחות הביטחון ששומרים על שלומנו כאן לצרכי פוליטיקה זה מעשה חוקי ומועיל, אבל אולי זה נעשה בהשראת הפושע המסוכן. שנוהג לעשות כך כבר מזמן.

ללא קשר, יש עבירות שחוק החסינות לא חל עליהן, וסיכון חיי אדם עשוי להצדיק הענשה למי שמדבר סתם.

הערה אחרונה: את התמונה למאמר יצרה בינה, שהיא מכונה נטולת תובנה שתוכנתה לזייף אשלייה שכלל אינה נכונה. במציאות, הפושע כנראה מעדיף את המורשעת הלקוייה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הכנופייה כשלה ובא אסון נורא. קישור למאמר בשםן- העם איבד אימון בנאשם? קישור למאמר בשם- הפושע מעודד התקפה על הצבא? קישור למאמר בשם- הנאשם בפלילים אינו אור לגויים. קישור למאמר בשם- פושעים קיבלו כספים הומניטאריים? קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן