הפושע מעודד התקפה על הצבא?

הפושע מעודד התקפה על הצבא?

יורש היצר הפרוע שנוהג להסתבך בערכאה וגם חברת כנופייה נאמנה מכפישים, משמיצים ותוקפים את ראש הצבא בצורה גסה. כל זה נעשה בזמן שעדיין מתנהלת לוחמה, והדבר פוגע בצבא ובמדינה כולה.

ציטוט:

חשיפה: השיחה בין ראש הממשלה נתניהו לשרה רגב אחרי המתקפה על הרמטכ”ל בקבינט.
אחרי המתקפה על הרמטכ”ל בקבינט – נחשף מה אמר נתניהו למירי רגב כשהשניים חשבו שאף אחד לא שומע • מעדות של גורם בכיר עולה כי נתניהו חיזק את השרה רגב לאחר שהשתלחה ברמטכ”ל • גורמים שנכחו בקבינט: תחושה שמדובר במארב מתוכנן.

עד כאן ציטוט.

מי יודע? אולי קיימת מזימה זדונית ומאורגנת להטיל אשמה על מי שמחוייב על פי חוק לציית לפקודה, שלא הגיעה על אף שלל מיכתבי ההתרעה? אסור לקצין במדים להתייחס בפרהסיה לסוגיות פוליטיות, ולכן הרמטכ”ל לא היה יכול לענות לטענות המרושעות, השיקריות והמגמתיות.

הפושע שבראש המערכת מנסה לספר שהוא כביכול לא היה מודע לסכנה ולכן הוא לכאורה צח מרבבה? הנוכל מארגן מארב פתע לקצין אחראי שממונה על הגנת האומה? ממש לא יאומן, אבל כנראה שככה זה כשאין בושה.

במציאות, אגף המודיעין של הצבא וגם שר הביטחון שהנאשם עצמו מינה התריעו מפני סכנה, שנגרמה בגלל ניסיון עברייני פסול לרמוס את הדמוקרטיה. גם הרמטכ”ל ניסה להיפגש איתו כדי להסביר את חומרת הבעייה, אבל הפושע סירב לשמוע.

למרבה הצער, העבריין הסידרתי בחר להתעלם מכל סימני האזהרה, ובמשמרת שלו בא לנו אסון נורא. גם גולדה פעם ניסתה להאשים את הצבא בכישלונה המזעזע, אבל העם איבד את האימון בה אחרי שהיא קצת שיקרה.

די מצער לחשוב שראש המדינה עם כיתבי האשמה מארגן מארב זדוני למפקד הצבא לצורכי פוליטיקה בזמן מלחמה, שכן הדבר מאוד מזיק למדינה וללוחמיה. חוץ מזה, זה גם נראה רע, במיוחד כשנחשפת המזימה לאומה מוכת התדהמה.

יתכן שהלישכה הרמה תפרסם הכחשה או אולי תנסה לומר שהדברים הנוראיים התייחסו לצבע שערה הנאה של השרה, אבל קצת קשה להאמין למי שמכזב ללא הפסקה.

סביר שהפושע יגלה שניסיון לתקוף את הצבא זה רעיון די גרוע, כזה שפוגע באחדות האומה וגם חושף את טיבעו הנכלולי והמזיק לפרהסיה המרומה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הנאשם בפלילים אינו אור לגויים. קישור למאמר בשם- פושעים קיבלו כספים הומניטאריים? קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן