איראן עדיין כאן

איראן עדיין כאן

לפי סיפורים עתיקים, היהודים הביאו לעולם את הרעיון שיש אלוהים אחד ולאמונתם הוא משפיע על סדר הדברים יותר מאשר מפיסלונים מוזהבים, שמש זורחת או כוכבים מנצנצים. למעשה, לדעת העבריים הוא זה שלכאורה יצר את כל הדברים שקיימים.

חוץ מזה, עיקר המסר בתורה, זו הקדושה שמסופר עליה שהגיעה מהמרומים להרים, משם נישאה על ידי משה שטרח במסע רגלי מפורך יחסית לגילו המופלג כדי להביאה לחוטאים שרידקו סביב עצמים דוממים, ואז שב לאלוהיו כדי לקבל שני עותקים חדשים במקום השבורים., הוא לכבד את היצירים ולא לגרום נזקים.

אומנם לפי הכתובים מותר לנטרל איומים מסוכנים למען קדושת החיים, אבל בעיקרון מאוד חשוב לסור מרע, לעשות טוב ולבקש הסדרים שאינם אלימים.

ציטוןט:

דיווח: 2 אנשי חמאס חוסלו בלבנון; 4 יועצים איראנים חוסלו בדמשק.

גורם בארגון מזרח-תיכוני הנתמך ע”י איראן: נפגעו לפחות עשרה אנשים. בין האישים שחוסלו – ראש המודיעין של משמרות המהפכה בסוריה.

עד כאן ציטוט.

על השולחן יש הצעה מסעודיה ואמריקה, שבעצם מבטאת את חזונה של מדינה היהודים: שלום, פשרה והסדרה בכל השכונה. למרבה הצער, הסתה לשנאה הסיטה את האומה מחזונה, אבל עכשיו יש הזדמנות היסטורית להשיבה לנתיבה.

מי שרוצה לחיות לצידנו מוזמן, אהלן וסהלן. לעומת זאת, הזוממים להשמידנו ולהיות כאן במקומנו שמים עצמם בסכנה, שכן לאומה שכבר מספיק סבלה היום יש צבא.

עימות שכולל אלימות גורם לסבל, הרס, שכול, יגון ויתמות. עדיף שננטרל סכנה אם אין ברירה, אבל חיוני להגשים את חזון המדינה להסדרה.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- האיסלאם הקיצוני הוא קצת רצחני. קישור למאמר בשם- הזדון ינחל כישלון. קישור למאמר בשם- המיירטים משמידים סיכונים. קישור למאמר בשם- רק בתימן יעלה עשן? קישור למאמר בשם- התגרות עלולה להביא לעימות. קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “איראן עדיין כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן