האיסלאם הקיצוני הוא קצת רצחני

האיסלאם הקיצוני הוא קצת רצחני

האיסלאם הקיצוני מהווה סיכון אמיתי מחמת היותו אלים, רודני ורצחני. סביר שהעולם החופשי לא יאפשר לכנופיות חמושות להפריע לסחר הבינלאומי או לאיראן לפתח נשק גרעיני, אפילו אם הדבר יחייב עימות צבאי שמטיבעו הוא קצת הרסני.

כמובן שעדיף לפתור בעיות בהידברות סובלנית ובהסדרה דיפלומטית נימוסית, אבל לא תמיד יש מוכנות לכך, במיוחד אם לצד אחד יש גישה כוחנית, סרבנית, שתלטנית, תוקפנית, נכלולית או אובדנית.

ציטוט:

הסכנה הנסתרת בתכנית של חמינאי: בחסות מלחמה אזורית איראן תפרוץ לפצצה.
חשוב מאד לא לשכוח את הזירה אותה כולנו אוהבים לשכוח. השלב הרביעי בתוכניתו השטנית של חמינאי, הוא הפריצה לגרעין בחסות המלחמה הכוללת.

עד כאן ציטוט שמרמז על אפשרות בעלת סבירות לפריצת עימות.

מה אפשר לומר? בגלל מחדליו הנוראיים של הנאשם בפלילים המצב מאוד הוחמר. הסכם הפיקוח בוטל, והסכנה לא נוטרלה אלא גדלה בזמן שהוא עמד על המישמר. הפושע איפשר העברת המון כספים לטרוריסטים רצחניים, וגם זה הביא עלינו אסונות נוראיים.

למרבה הצער, גם לעבריין המקומי וגם לשילטון האיראני יש רצון ללבות מדון ולקדם אסון. לפיכך, חשוב מאוד לפעול בזהירות רבה, וזאת למען קיומה ושלומה של המדינה שכבר מספיק סבלה.

עד עתה אמריקה שומרת על איפוק יחסי, אבל כבר עכשיו היא משמידה את מי שתוקף אותה. לא בטוח שלקיצונים הלוחמניים כדאי לבדוק למה מסוגלים הישראלים והאמריקאים כשהם באמת עצבניים.

בעזרת השם וקצת היגיון, אולי נשכיל לנטרל את הסכנה ולהשיב את ציון למסלול הנכון, שהוא שלום והסדרה שתביא ביטחון למיזרח התיכון. חלילה, במקום לקדם את החזון מנהיגים מסוכנים יביאו לנו אסון מלא יגון.

קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בשם- הזדון ינחל כישלון. קישור למאמר בשם- המיירטים משמידים סיכונים. קישור למאמר בשם- רק בתימן יעלה עשן? קישור למאמר בשם- התגרות עלולה להביא לעימות. קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “האיסלאם הקיצוני הוא קצת רצחני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן