המיירטים משמידים סיכונים

המיירטים משמידים סיכונים

הזדים הכוחניים והתוקפיים עשויים לגלות שהאמצעים שבידיהם לא ממש יעילים כנגד מערכות יירוט מערביות, אפילו שהם זריזים. מה לעשות. לפעמים לומדים לקחים כואבים רק לאחר שנכשלים.

מה שאפשר ללמוד מהידיעה שלמטה זה שמערכה כנגד ציר הרשע כנראה תצליח לנטרל סכנה בהצלחה יעילה. מצד שני, כלל לא בטוח שלתוקפים הרצחניים יש מספיק אמצעי הגנה אם חלילה תבוא עליהם התקפה בתגובה להתנהגותם הפסולה.

ציטוט:

אוקראינה ספגה הבוקר (שבת) מתקפת טילים היפרסוניים נרחבת מרוסיה. מערכות הגנה אוקראיניות דיווחו כי הפילו טילים רוסיים לפחות בחמישה אזורים ברחבי המדינה. “כתוצאה מפגיעת פסולת של טיל אויב, נפגעו מספר בתים פרטיים ומבנים שאינם למגורים, בניין אחד כמעט נהרס”, כתבו במשטרה במדינה והוסיפו כי כלב נהרג אך לא נפגעו אנשים.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? הצאר הרוסי מאוד מתאמץ להראות מפחיד, קשוח ואכזר, אבל הטילים שלו מתפרקים באוויר והוא בטח קצת מאוכזב וממורמר. ככה זה. בחיים לא תמיד מצליחים בכל דבר. בערך אותו דבר קורה לטילים שבאים מעזה ומתימן, שרובם מתפרק באוויר והופך לעננת עשן.

טוב שחברי ציר הרשע יראו שרובם המכריע של הטילים, בין אם רוסיים, חות’ים או עזתיים, בעצם מיורטים ולא מצליחים לגרום נזקים. כדאי שהם גם יהרהרו באפשרות המדאיגה שליריביהם כנראה יש אמצעים קטלניים, מדוייקים ויעילים שכנראה כן יגיעו ליעדים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מזימות חמדניות, עברייניות ורודניות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן