מזימות חמדניות, עברייניות ורודניות

מזימות חמדניות, עברייניות ורודניות

למרבה הצער, להיסטוריה יש נטייה לחזור על עצמה. חוץ מזה, קצת קשה להתרכז ולהפנים לקחים חשובים אם המורים משעממים וטרחניים.

אז מה עושים? בגלל המעגליות העגומה שבסיפור האנושות אין צורך לחוש דאגה. סך הכל, בגלל זה בכל דור ודור בא איזה רשע, מארגן כנופייה ומנסה לגרום נזק לאחרים מטעמים אנוכיים כאילו אין מיצוות בתורה.

בזמן האחרון אפשר להביט בעיתון ולהבין את העיקרון. שליטים רודניים שאינם דמוקרטים נוהגים לעשות מה שהם רוצים בלי להתחשב באחרים, ובעיקר מעוניינים להגדיל רווחים ולהחליש מתחרים. לצורך זה, הם פועלים באמצעים אלימים ולא חוקיים, והדבר נובע ממניעים כלכליים, חמדניים ואנוכיים.

ציטוט:

המדינה שסיפקה נשק למחבלים, כרתה ברית עם האיראנים ומפעילה לחץ על ישראל.
התקיפות הימיות מצד החות’ים חשפו את תלות ההדדית בין איראן וסין • כפי שאיראן תלויה ביצוא נפט לסין, בייג’ינג תלויה ביבוא הזה מטהראן • כל התקרבות קודמת של סין לישראל נשכחה הרחק מאחור, וכעת המדינה גם מפעילה לחץ על ישראל.

ציטוט:

לאחר האיום של ביידן: ארה”ב תקפה פעם נוספת את החות’ים בתימן.
הבית הלבן אמנם הבהיר כי “אין עניין במלחמה עם תימן”, אך נשיא ארה”ב כינה את החות’ים “ארגון טרור” – וכמה שעות לאחר מכן ספינת קרב אמריקנית תקפה אתר מכ”מים של המורדים. 

עד כאן ציטוט.

הקהילה העולמית בדרך כלל סובלת כאשר יש מזימה רודנית ותוקפנית, ולאחר מאבק ומהומה רצינית האנושות בסוף חוזרת לחיות בצורה תרבותית.

עד היום, לצדדים המעורבים לא היו אמצעים שמסוגלים להכחיד את רוב צורות החיים בעולם פרט למקקים, ולכן העימותים היו יחסית מוגבלים. מלחמה עולמית שלישית אינה אופציה הגיונית, שכן היא תחסל את התרבות האנושית.

מצד שני, חשוב לעצור כוונות תוקפניות לפני שהסכנות יהיו הרבה יותר חמורות. לפיכך, יתכן שיבואו הדגמות ליכולות והתמנון הראשון יתחיל לאבד את הזרועות כדי שימנעו ההתקפות המזיקות. חלילה זה לא יספיק הלחימה כנראה תעבור לחפש את הראשים במחילות וארמונות.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- איומים מתוזמרים בקולות צורמניים. קישור למאמר בשם- סימני העשן יגיעו לטהראן? קישור למאמר בשם- ביריונים מעדיפים אמצעים כוחניים. קישור למאמר בשם- סיכונים אובדניים. קישור למאמר בשם- רק בתימן יעלה עשן? קישור למאמר בשם- התגרות עלולה להביא לעימות. קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “מזימות חמדניות, עברייניות ורודניות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן