סימני העשן יגיעו לטהראן?

סימני העשן יגיעו לטהראן?

יודע דבר מספרים שכדי להעביר מסרים חשובים למרחקים האינדיאנים באמריקה היו מבעירים מדורות ומעלים סימני עשן. ממש לא יאומן. מי יודע? יתכן שטלפונים ניידים עוד לא היו קיימים אז, שכן זה היה די מזמן. אבותנו הדליקו מדורות על ראשי הרים וגבעות כדי להעביר למרחקים ידיעות, והשיטות העתיקות הללו למעשה די דומות.

אתמול היה צורך לתקשר עם זדים תוקפניים שלא מבינים מסרים מילוליים ברורים, ולצורך זה הובערו ופוצצו בתימן כמה אתרים. זה נעשה כדי שתנוטרל סכנה נפיצה, ושסימני העשן יתמרו אל על ויראו גם בטראן. סך הכל, זו תיקשורת שאומנם אינה מילולית אבל די אפקטיבית.

ציטוט:

החות’ים הגזימו, וסבלנות ביידן פקעה. התקיפה בתימן היא אזהרה גם לאיראן.
נשיא ארה”ב וצוותו בממשל חששו ממלחמה אזורית ונמנעו עד הלילה מלהגיב בעוצמה על שיתוק נתיבי הסחר הימיים על ידי החות’ים בשליחות טהרן. איראן תידרש כעת לחשב מסלול מחדש, ובהמשך ייתכנו גם פעולות דיפלומטיות וכלכליות נגדה.

עד כאן ציטוט.

כמובן, עכשיו צריך רק להמתין קצת ולראות שקיצונים אלימים לא מתרשמים מרמיזות, שכן הם בעיקר מתפעלים ממכות הרבה יותר קשות. בעברית קלה, המערכה הראשונה אינה תמיד האחרונה.

מה לעשות. אין ברירה אלא לנטרל סכנות אחרת הן רק מחמירות ומזיקות. המערב לא יסכים שיותקפו ספינות, והנהגת איראן שאירגנה, מימנה ואימנה את הזרועות החמושות באזור תידרש לשקול אם עדיף לה להיות או לא להיות.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- ירוט טילים יוביל לנטרול חוצפנים? קישור למאמר בשם- ביריונים מעדיפים אמצעים כוחניים. קישור למאמר בשם- סיכונים אובדניים. קישור למאמר בשם- רק בתימן יעלה עשן? קישור למאמר בשם- התגרות עלולה להביא לעימות. קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “סימני העשן יגיעו לטהראן?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן