המסובך בפלילים סיבך אחרים

המסובך בפלילים סיבך אחרים

הנאשם בפלילים אישר העברת מימון לטרוריסטים, התעלם מהתרעות בכתובים, הכריז על פתיחת מלחמה כדי להסתיר את הכשלים, ובמעשיו הנכלוליים סיבך את כל מדינת היהודים.

ציטוט:

נתניהו יודע: אם ישראל תורשע ברצח עם בהאג, זו תהיה רק ההתחלה.

אחרי שבמשך שנים הצלחנו לחמוק מלהיגרר לבית הדין הבינלאומי, שרי ממשלת החורבן עבדו קשה כדי שהפעם לא תהיה לנו ברירה. בקואליציה יש מי ששוקלים ברצינות לפעול למינוי איזנקוט כראש ממשלה חלופי. ומבקר המדינה, המקורב לרה”מ, למד סוף סוף לנשוך.

עד כאן ציטוט.

כמובן שאפשר להאשים את הגויים, את הטייסים שלא נותנים אימון בפושעים סידרתיים שדורסים מוסדות דמוקרטיים או להכפיש קצינים ולוחמים ברבים, אבל כולם יודעים שעד היום ישראל עוד לא עמדה בפני בית דין בינלאומי כנאשמת בפשעים הזויים.

מי שאחראי למחדלים נוראים, לכשלים מזעזעים, לאסונות עגומים ולסיבוכים משפטיים הוא פושע סידרתי שגרר את כל המדינה לסיכונים מיותרים ומזיקים.

אם חלק מהישראליות והישראלים עוד לא הבינו עד עתה שלתת את מפתחות ההנהגה לעבריין סידרתי זו טעות שתעלה לנו בדמים, יתכן שהדברים יהפכו קצת יותר ברורים לאחר שיתחילו להגיע לנו עוד עונשים.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת יצרה בינה, שהיא אומנם כתבתנו הפעילה אבל בעצם אין לה תובנה מחמת היותה מכונה. לדבריה, הנאשם צולם באולם המשפט כשהוא אומר- אני אחראי לכשלים ולמחדלים הנוראים שמאוד פגעו בעם. כמובן שאי אפשר להאמין לבינה, שכן היא ממציאה דיווחים משונים מהגיגי ליבה, כך סתם.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הפושע שהתעלם ימצא אשם. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- לתת אימון באדם הגון. קישור למאמר בשם- .פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “המסובך בפלילים סיבך אחרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן