הכנופייה תסתבך עם אמריקה?

הכנופייה תסתבך עם אמריקה?

הנאשם בפלילים אישר העברת המון מזומנים לטרוריסטים רצחניים בעזה, ובאותו זמן ייבש את המתונים בגדה.

שוב ושוב הרשות השכנה התחננה לסיים את הליך ההסדרה שהחל לפני הרצח הנורא. למרבה הצער, הפושע לא שעה לתחינה וגם חזר בו מהבטחה שניתנה מעל במה, אולי בגלל שחרדה ולוחמה מתמידה עוזרת לו ללכד תמיכה.

כידוע למי שיודעת ויודע, חזון המדינה הוא לביטחון, שיוויון והסדרה שתמנע מלחמה. מאוד מצער שראש הכנופייה שהשתלטה על הנהגת האומה מסרב להגשים את החזון לציון, ובעיקר רוצה להשאר בשילטון. למעשה, סרבנות לממש את מטרות הציונות עלולה להוביל לעימות ואסון מלא יגון.

ציטוט:

המסרים הסותרים של נתניהו מעמידים אותו על מסלול התנגשות עם ביידן.

ראש הממשלה ניסה להסביר דיווחים שלפיהם לא פסל הקמת מדינה פלסטינית בשיחתו עם הנשיא. בסביבתו נחרדים מהאפשרות שמתקפת חמאס תהפוך ל”מלחמת עצמאות” פלסטינית, אבל הלחץ הבינלאומי בנושא צפוי רק לגבור

עד כאן ציטוט.

בקרוב האומה כנראה תביט במי שלעת עתה מנהיג אותה מנסה לספר למצלמה שהסדר פשרה עם מדינה מפורזת קטנה שאינה אלימה הוא לכאורה סכנה קיומית גדולה. זה אולי יהייה קצת מוזר שכן המתפללים אומרים- שים שלום שלוש פעמים ביום, אבל כנראה שלהסתה מתמידה לחרדה קיומית ושנאה יש השפעה.

במציאות, אישור העברת כספים לטרוריסטים עזתיים שעימם אין הסדרים הביא נזקים איומים למדינת היהודים. לעומת זאת, הפלסטינים בגדה עוזרים לנו לנטרל איומים כבר הרבה שנים, וקלקלייה לא תוקפת את כפר סבא.

בעברית קלה, מי שמימן רוצחים מסוכנים בעזה יתקשה לשכנע את הישראליות והישראלים שלכאורה יש איום מצד מתונים שלא ממש מזיקים בגדה. חוץ מזה, שלום הוא חזון האומה, והדבר מופיע במגילה ובתורה. איננו מצווים להנציח שנאה, והיא גם אינה עיקרה.

בתהילים כתוב- סור מרע, עשה טוב, בקש שלום ורדפהו. כנראה שבקרוב האומה שכבר מספיק סבלה תתבקש להחליט אם הדבר מקובל עליה.

פושע שחטא, דחה הסדרה וסירב לפשרה שתביא רגיעה עשוי לגלות שלדמוקרטיה ולאומה יש גישה שונה, וקשה לרמוס אמונה לאומית עתיקה באותה קלות כמו שנעשה לשבועת האמונים ששוב ושוב ניתנה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- יופי שהנשיא הוא דמוקרט ציוני.קישור למאמר בשם- הפושע לוחם בחזון המדינה? קישור למאמר בשם- שלום בשכונה יפתור את הבעייה. קישור למאמר בשם- הפתרון מופיע בחזון לציון. קישור למאמר בשם- לתת אימון באדם הגון. קישור למאמר בשם- מי שלא מנע מלחמה וכשל במשימה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן