מי שלא מנע מלחמה וכשל במשימה

מי שלא מנע מלחמה וכשל במשימה

יתכן שבעוד תקופה נגיע למסקנה העגומה שהמלחמה שלא נמנעה על אף ההתרעה בעצם מתארכת, מתמשכת ולא ממש מצליחה.

סך הכל, מי שהתעלם משלל אזהרות ולא מנע את האסון המזעזע כנראה יודע שבתום המערכה, זו שנקודת סופה המדוייק אפילו לא ממש נקבע והיה מאמץ בכלל לא לקיים דיון בסוגייה, שהוא ידרש לספק תשובה, ואז כנראה ללכת הביתה או למתקן כליאה.

ציטוט:

המלחמה הכי יקרה – ובמטרות ישראל עוד לא עמדה: תמונת מצב, אחרי 3 חודשים.
ישראל נכנסה לשגרת מלחמה, וניצבת בפני קשיים שאיתם לא התמודדה מעולם. עלות הלחימה צמחה ל-217 מיליארד שקלים, המפונים עדיין לא רואים באופק את החזרה לבתיהם בדרום ובצפון, ואנחנו רחוקים מהשבת הביטחון האישי שאבד בחדירת המחבלים לעוטף עזה. וגם: עלייה באנטישמיות ברחבי העולם.
צבאי: עדיין אין עמידה במטרות המלחמה.

התמרון הקרקעי שהחל בסוף חודש אוקטובר צובר הישגים טקטיים רבים מדי יום, אך עדיין לא הביא את ישראל לעמידה במטרות המלחמה: פירוק (תחילה הוגדר על-ידי הממשלה כהשמדה – ואז צומצם) יכולות חמאס כצבא טרור והשבת החטופים.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הפושע הסידרתי לא שעה להתרעות שנשלחו אליו מהצבא וגם הגיעו משר הביטחון שהוא מינה, והוא לא עצר את ניסיון הפיכת הדמוקרטיה לדיקטטורה במטרה למלט עצמו מהרשעה, אפילו שידע שהדבר הוביל למחאה אזרחית עזה ומאוד מזיק למדינה וביטחונה.

לפיכך, כבר לפני מסקנות ועדת החקירה הצפוייה ברור לחלוטין שהוא אחראי לאסון מזעזע שהוביל למלחמה שטרם השיגה את מטרותיה, וגם אין מועד ברור לסופה, רק הכרזות מעורפלות שהיא תארך תקופה ארוכה.

מי שאחראי למחדל הנורא הוא פושע שמכזב באופן קבוע לקהל, ולא נראה שהוא לא באמת רוצה להזדרז ולסיים את הלוחמה או אפילו מסוגל. איזה סיבה טובה יש לאפשר לעבריין המסוכן להמשיך לנהל את העיניינים כאן כאילו שהוא איזה גנרל מהולל?

מי שיכול להצביע להציל את המדינה ממצב מעורר דאגה ולהחליף את הממשלה שכשלה בכזו שהיא יותר ראוייה זו המליאה.

הבעייה היא שהפושע שיחד בכספים ציבוריים את שותפיו החמדניים שמתחזים לכשרים מהמגזר הסחטני, הלאומני, הקיצוני והסרבני, ולכן לשותפים הקנויים אין ממש עיניין לוותר על הרווח הכלכלי, שהוא כנראה יותר חשוב להם מהעייניין הציבורי.

האם הציבור הישראלי יצליח להסביר לנציגיו את המצב ומה נדרש מהם עכשיו?

הערה אחרונה: את התמונה המשונה שלחה למערכת כתבתנו בינה. שהיא בעצם מכונה שנועדה לייצר זיופים כדי שיראו כמו האמת לאמיתה. לדבריה, הפושע כבר מבין שלא נותרו לו חברים רבים אלא אולי אחד שמלווה אותו המון שנים, אבל אי אפשר להאמין לבינה שכן אין לה תובנה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- יש הצדקה להדחה זריזה. קישור למאמר בשם- הכנופייה מהווה סכנה למדינה. קישור למאמר בשם- .פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “מי שלא מנע מלחמה וכשל במשימה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן