השר המרדני לביזיון לאומי

השר המרדני לביזיון לאומי

למרבה הצער, הנאשם הפלילי הקיף עצמו בעבריינים, סחטנים, פושעים מורשעים, קיצונים מרדניים וגזענים מלאי שנאה, אפילו שזו אינה עיקרה של תורה.

המזימה להקים כנופייה שחוק, חזון המדינה רדיפת שלום ומתן כבוד אינן כלולים בדרכה הרעה בוצעה במודע ובכוונה, במטרה לתת לעבריין נכלולי תמיכה שתמנע הרשעה וישיבה במתקן כליאה.

אולי הפושעים סבורים שהקנונייה שממומנת בכספי הפרהסיה שכבר ספיק סבלה תצליח, אבל דומה שהאומה כבר מאסה במי שמאוד פגע בה, הזניח את ביטחונה, שדד את הקופה הציבורית, הסית לשנאה שגרמה לרצח נורא של משחרר הבירה, והסיטה מנתיבה ודרכה.

ציטוט:

למרות דרישת שר ההגנה האמריקני מגלנט שהסיוע לעזה יועבר ללא הפרעה, גם היום חוסמים מפגינים את מעבר כרם שלום. גורם מדיני בכיר: “צעד פוליטי של בן גביר, שפוגע בהחלטות הקבינט. רוב המוחים – לא ממשפחות החטופים”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, ישראל התחייבה בפני אמריקה להעביר אספקה לאוכלוסיה נצורה כדי לא להפר את חוקי המלחמה ולוודא שממשיכה התמיכה במדינה שהותקפה, אבל השר לביזיון לאומי לכאורה תוקע מקלות בגלגלי הממלכה, כאילו שציות לחוק זו אצלו רק המלצה.

מה אפשר לומר? נראה שהשר הגזעני והתוקפני מזיק באופן מעשי להליך המדיני, והדבר גורם לנו לסיבוך בינלאומי.

במקום לשלוח פרשים רכובים וכלים שמשפריצים לפנות את המפריעים הפושע לכאורה מדרבן אותם להיות עבריינים ומקדם פגיעה בהסכמים בינלאומיים?

הפושע המסובך עד צוואר בפלילים יאפשר למורשע שהוא מינה לפקד על המשטרה, לחלק נשקים בניגוד לנהלים, לנסות לקבור ראיות בלי ניתוח והבאת מימצאים, להתנגד לחזון מדינת היהודים ולהרוס לנו את היחסים עם חברים בהם אנו תלויים? זה טוב לגרום נזקים ולהסתבך עם ידידים?

כנופיית הממשלה מאוד מזיקה למדינה. אולי הגיע הזמן להחליף אותה לפני שתבוא החמרה. הפתרון יכול להגיע מהצבעה של חברי המליאה שלא שוחדו בכספים של הקהילה, מסיום ההליך הפלילי בערכאה, או מהחלטה אמיצה של היועצת המשפטית לממשלה.

בלי שינוי משמעותי ומיידי בהנהלה ודרכה הפסולה חלילה תבוא לנו סכנה גדולה, וכנראה תפרוץ מחאה אזרחית שכמוה עוד לא הייתה. עדיף למנוע את הבעייה בלי מהומה.

אסור שכנופייה עבריינית תסבך את המדינה העברית בצורה בינלאומית למטרה פוליטית נכלולית.

הערה אחרונה: את האיור למאמר שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא רק מכונה שנוצרה במטרה לזייף תמונות כדי שיראו כמו האמת לאמיתה. במציאות, השר המורשע לא לובש שמלה, והוא גם לא הקיסר שכן בפושע כנראה שולטת העבריינית הלקוייה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- למה הפושע מקדם מלחמה? קישור למאמר בשם- פוליטיקאים אנוכיים ונזקים לאומיים. קישור למאמר בשם- הכנופייה כשלה ובא אסון נורא. קישור למאמר בשם- הכנופייה רוצה להמשיך במלחמה? קישור למאמר בשם- הנאשם בפלילים אינו אור לגויים. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “השר המרדני לביזיון לאומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן