בדיקה תחשוף שהיו מיכתבי אזהרה?

בדיקה תחשוף שהיו מיכתבי אזהרה?

המבקר מתניהו כנראה קצת הסתבך, שכן הוא בטעות הצהיר שחיוני גם לבדוק את מחדליו של ראש הכנופייה נתניהו.

ציטוט:

במענה למכתב ששלח הרמטכ”ל, כותב אנגלמן כי הוא אינו מתכוון להפריע במאמץ המלחמתי, אך הוא ימשיך לבדוק את הכשלים בצבא שהובילו לאירועי ה-7.10. בנוסף ענה לטענות כי חקירתו נועדה למנוע את בדיקת נתניהו: “כלל הגורמים והגופים עומדים לביקורת – החל מראש הממשלה”

ציטוט:

חשיפה: בחודשים האחרונים העביר אמ”ן 4 מכתבי אזהרה לנתניהו בנוגע להשלכות של המהפכה המשפטית. “האויבים מזהים הזדמנות היסטורית עקב המשבר”

עד כאן ציטוט.

זה מצויין שהכשלים והמחדלים יבדקו באופן יסודי כדי לוודא שהם חלילה לא חוזרים ושוב גורמים נזק לאומי נוראי. טוב מאוד שמבקר המדינה אומר ביושר מקצועי מעורר הערכה שיש חובה גם לבדוק את כישלונות ההנהלה.

כנראה שהבדיקה לא תפריע לצבא לסיים את הלוחמה במקום לחזור לבסיסים, כדי לאסוף מסמכים ואז ללכת הבייתה או למתקן כליאה לאחר שהבדיקה תגלה שהוא לא שמר על המדינה.

מצד שני, מבקר המדינה הסביר שיש צורך לבחון את התנהלות ראש הכנופייה, ולא תהייה בעייה גדולה שאיזה פקידה תעביר לו העתקים מכל מכתבי האזהרה שנשלחו מהצבא בדאגה רבה לפושע בראש ההנהלה, שהתעלם מכולם וגרם לאסון נורא.

בעברית קלה, הצבא שלח לפושע מיכתבי אזהרה, והוא לכאורה בחר לשים אותם במגירה כי היה לו יותר חשוב לרמוס את הדמוקרטיה ולחמוק מהרשעה. כאמור, זה נפלא שתהייה בדיקה שתחשוף את הכשל הנורא, כאילו שהאומה לא מבינה מי הזיק לה, לשלומה וביטחונה.

פעם גולדה ניסתה להאשים את הצבא בכישלונה, אבל הדבר לא עלה בידה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בידיעןת. קישור למאמר בשם- התעלמות מאזהרות מביאה אסונות. קישור למאמר בשם- הכנופייה כשלה ובא אסון נורא. קישור למאמר בשם- הנאשם בפלילים אינו אור לגויים. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “בדיקה תחשוף שהיו מיכתבי אזהרה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן