הצבא אינו אשם שהפושע התעלם

הצבא אינו אשם שהפושע התעלם

הנאשם הפלילי אחראי לאסון נוראי לאחר שהוא התעלם משלל אזהרות, כנראה במאמץ לרמוס את המשטר הדמוקרטי, ולחמוק מהרשעה וישיבה במתקן כליאה ציבורי.

במקום לקחת אחריות למחדל כמו גבר אמיתי העבריין הסידרתי מנסה להפיל את האשמה על הדרג הצבאי. סך הכל, הוא סובל מחשש קיומי תמידי וכנראה גם סבור בטעות שהוא קורבן תמים, צח ונקי בעולם אכזרי.

הבעייה היחידה עם המזימה הנפלאה להטיל אשמה היא שהצבא שלח לעבריין הסידרתי כמה מכתבי אזהרה, שר הביטחון שהוא מינה התריע בפני הקהילה, גם הרמטכ”ל ניסה לקיים פגישה דחופה ולהסביר את הבעייה אבל הוא נדחה, והפושע לא שעה לאף התרעה.

אם היו המון הזהרות, חלקן כתובות וגם פומביות, מדוע הפושע סבור שיהייה ניתן לשכנע את הציבור שידיו לכאורה נקיות וצחות? מי יודע? אולי האיש חי באשליות או כבר לא יודע מה לעשות.

ציטוט:

מיומני מבצעים ועד סיכומי דיון: המסמכים המסווגים שדורש המבקר על 7 באוקטובר.
פרסום ראשון: החלטת המבקר לפתוח בבדיקת המלחמה הובילה לסערה – וכעת נחשפות בפרוטרוט דרישותיו. הוא פנה לאמ”ן, לשב”כ ולמוסד, וביקש הערכות מצב, תוכניות מבצעיות, פקודות הגנה וסיכומי מודיעין. מבקריו: “דרך מושלמת להפלת התיק על הדרג הצבאי”.

ציטוט:

חשיפה: בחודשים האחרונים העביר אמ”ן 4 מכתבי אזהרה לנתניהו בנוגע להשלכות של המהפכה המשפטית. “האויבים מזהים הזדמנות היסטורית עקב המשבר”

עד כאן ציטוט.

כאמור, חשוב להבין שהפושע קיבל שלל התרעות, ובמשמרת שלו התרחשו אסונות, וטוב שיהיו בדיקות.

כמובן שאפשר לנסות להפיל את האחריות על מי ששוב ושוב הזהיר את המנהל שלא היה קשוב, אבל לא בטוח שזה ימנע סוף קצת עצוב. למעשה, גם גולדה פעם ניסתה להאשים את הצבא בכישלונה הנורא, אבל העם הראה לה שהיא טעתה.

הערה אחרונה: את התמונה זייפה בינה, כתבתנו הפעילה שהיא בעצם מכונה יצירתית נטולת דיעה משל עצמה. כמובן שאי אפשר להאמין לדיווחיה. חוץ מזה, הנאשם בשלל כיתבי אשמה נתון להשגחה מתמידה ולכן אין באמת סיכוי שהוא ינסה להמלט מהרשעה בסירת הצלה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בידיעות בפייסבוק. קישור למאמר בשם- הפקרה והזנחה גרמו לאסון נורא. קישור למאמר בשם- הפושע שהתעלם ימצא אשם. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן