הפקרה והזנחה גרמו לאסון נורא

הפקרה והזנחה גרמו לאסון נורא

כשפושע סידרתי מתעלם משלל אזהרות והתרעות הדבר מוביל לבעיות, צרות ואסונות. חוץ מזה, חוטאים מועדים נוהגים להסתבך עד צוואר בהאשמות חמורות.

הנהגה לאומית שהיא עבריינית זו כבר בעייה רצינית לכל האומה העברית.

הצבא שלח לראש הכנופייה כמה מכתבי אזהרה. שר הביטחון התריע, ראשת מפלגה דרשה במליאה תיקון בעייה שיש בהפרחת הצהרות רצחניות מעוררות חלחלה, וכלום לא קרה.

ציטוט:

מיכאלי ביקשה דיון על ההתבטאויות הבעייתיות – בוועדה בכנסת התעלמו.
עוד בתחילת נובמבר ביקשה יו”ר העבודה, מרב מיכאלי, שיכנסו את ועדת החוץ והביטחון כדי לדון בהתבטאויות בעייתיות של אנשי הקואליציה בזמן הלחימה – והזהירה בשני מכתבים שונים: “ישראל עלולה להידרדר לחקירות כנגדה בבתי דין בינלאומיים”. הפנייה שלה לא נענתה.

ציטוט:

חשיפה: בחודשים האחרונים העביר אמ”ן 4 מכתבי אזהרה לנתניהו בנוגע להשלכות של המהפכה המשפטית. “האויבים מזהים הזדמנות היסטורית עקב המשבר”.

ציטוט:

שר הביטחון המודח גלנט אמר הבוקר (שני) בדיון בוועדת חוץ וביטחון ליו”ר הוועדה יולי אדלשטיין כי “ישנה האצה משמעותית של תהליכים שישפיעו על תפקוד צה”ל ומערכת הביטחון”.

גלנט אמר לחברי הוועדה שתהליכי החקיקה שהובילו לפילוג ושיסוי העם כבר חדרו עמוק לצה”ל ומערכת הביטחון ובכך השפיעו ישירות על פעילות מערכת הביטחון. השר המודח ציין שלפי דוחות מודיעין ישנה החלשות במעמדה הבינלאומי של ישראל ובתמיכתה של ארה”ב.

עד כאן ציטוט.

למרבה הצער, במבחן התוצאה הנאשם בשלל כיתבי אשמה התעלם מכל קריאות האזהרה והביא את המדינה למצב נורא, שלא לומר מעורר דאגה.

אולי הגיע הזמן להצביע בעבור הנהגה יותר ראוייה במליאה, או לזרז את ההליך בערכאה לפני שהמצב הדמוקרטיה יהייה אפילו יותר גרוע. יתכן שגם בית הדין הבינלאומי ישמח לראות שאנו מטפלים בפושע הסידרתי באופן עצמאי. חלילה, מדינה שלמה תורשע בגלל משפחה בעייתית ולקוייה שחטאה.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת יצרה כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה שנוצרה בכוונה לייצר אשלייה שנראית אמינה. לדבריה הפושע מתעלם מסכנה, אבל כאמור, אי אפשר להאמין לה שכן היא נטולת תובנה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- הפושע שהתעלם ימצא אשם. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- לתת אימון באדם הגון. קישור למאמר בשם- .פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “הפקרה והזנחה גרמו לאסון נורא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן