למה לא עוצרים עבריינים מסוכנים?

למה לא עוצרים עבריינים מסוכנים?

הנאשם בפלילים התעלם מכמה מיכתבי אזהרה ששלח אליו הצבא, וכן מהתרעה דאוגה שהעלה שר הביטחון שהוא עצמו מינה.

כתוצאה מהמחדל הנורא התרחש אסון מזעזע, ופרצה מלחמה שהעבריין הסידרתי לא מנע.

למרבה ההפתעה, בית המשפט העליון מרשה לפושע שסיכן את ביטחון ציון להשאר בשלטון. מה אפשר לומר? הדבר מעורר חשש קיומי וגם קצת תימהון.

בכל מיקרה, לאחר שלושה חודשי לחימה עזה בעזה לא נראה שלעבריין הסידרתי אצה הדרך לסיים את העימות הנוכחי. למעשה, כנראה שמשפטית יעזור לו אם תהייה התדרדרות נוספת בכל האזור הים תיכוני, ואז לא יהייה פנאי להליך הפלילי.

ציטוט:

“הנסיבות השתנו”: בג”ץ מחק עתירה להפסקת כהונת נתניהו בגלל המצב.

ציטוט:

במשך שנים נתניהו חיזק את חמאס. עכשיו זה התפוצץ לכולנו בפרצוף.

כדי לפגוע באבו מאזן, במשך השנים חמאס שודרג ממעמד של ארגון טרור לגוף שמנהלים איתו משא ומתן עקיף ● בחסות המדיניות הזו בלון חמאס הלך והתעצם עד שהתפוצץ לכולנו בפרצוף ב”שבת פרל הארבור” ● את מחיר המחדל הזה שילמו בחייהם הישראלים שנרצחו ונחטפו.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? הנסיבות באמת השתנו, והמצב הקשה הפך רע ומר. סיבוך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה זו קצת בעייה שאולי ניתן לדחות את העיסוק בה, אבל חשד לבגידה זו צרה מיידית וברורה שמהווה סכנה.

בעברית קלה, אם חלילה תסתיים המלחמה אז הפושע שלא מנע אותה על אף ההתרעה והאזהרה כנראה יודח ויורשע. מי יודע? אולי אפילו יבוא שלום והסדרה, ובעיני הסרבנים הגזעניים והקיצוניים זה יהייה ממש נורא, שכן הם לא מסכימים עם חזון המדינה.

למה לתת לפושע שלא מנע מלחמה לנהל אותה כאילו הכל כשורה? סך הכל, אין לו הרבה עיניין לסיים אותה ולעבור לתא לאחר הרשעה, וזה אולי טוב לו אבל מאוד רע למדינה. מדוע הערכאה העליונה בעצם מרשה לעבריין מסוכן להמשיך להזיק לאומה?

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- לתת אימון באדם הגון. קישור למאמר בשם- .פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן